woensdag 10 juni 2015

Rimmel London moisture renew 180 Vintage Pink


 
Een lipstick van Rimmel London stond toch al een tijdje op mijn wishlist, maar ik vond vaak toch nog duur. Een tientje voor een lipstick is toch heel wat anders dan vijf euro! Laatst kreeg ik ergens korting en greep dus mijn kans. Ik koos voor een oudroze kleur met een vleugje paars.
Vandaag de review!

 

Deze lipstick is een moisture renew lipstick gekenmerkt door de paarse dop. Op de zijkant zijkant Rimmel en op de bovenkant staat het kroontje van Rimmel London.
Volgens Rimmel London bevat de lipstick vitamine A, C en E en SPF 20 zodat de lippen beschermd en verzorgd blijven.


Ik koos voor de kleur 180 Vintage Pink. Een oudroze kleur met een vleugje paars. Precies de kleur die ik nog wilde! Ik vind paarse lipsticks ontzettend gaaf, maar om gelijk een paarse kleur te proberen is net wat te snel voor mij. Een mooie tussenkleur is een goed begin.



De swatch.. Simpelweg geweldig! Na een keer over mijn hand kreeg ik al zo'n effect. Ik ben dan ook kwalitatief minder gewend, maar dan toch vind ik dit een super resultaat. De swatch was ook moeilijk weg te krijgen. Ik moest stevig boenen met mijn make-upremover!

 
Ik vind de kleur ontzettend gaaf, maar in het begin vond ik hem wat donker.(In het echt is hij nog iets intenser) Daar ben ik inmiddels aan gewend. De textuur is romig waardoor hij makkelijk aanbrengt, dit voel je ook goed als je hem net hebt aangebracht. Hij blijft ook erg lang zitten, maar een maaltijd overleeft hij net niet. Als hij eraf gesleten voelen mijn lippen niet droog aan, maar ook niet verzorgd.
 
 
Ik ben erg blij met deze lipstick. De swatch was super, net zoals de kleur! Wil er je ook eentje proberen? Er zijn 12 verschillende kleuren tot je beschikking.
Deze moisture renew lipsticks van Rimmel zijn te koop bij verschillende drogisterijen (Kruidvat, Da, Etos etc.) voor €10,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten