maandag 11 mei 2015

Welcome to my life - mei 2015 #1

 
 
De meivakantie is jammer genoeg voorbij. Geen examens voor mij gelukkig, die heb ik volgend jaar pas! Wel volgende week proefwerkweek, dus ik ben wel al hard aan het leren. Eerst nog even terug naar vorige week, de laatste week van de meivakantie. Toen ik mijn pastelkrijt er weer eens bij pakte, aan een serie begon, weer kaarten begon te maken en toen we 2 konijntjes kregen! Bereid je voor op meer konijnenfoto's dan nodig is!
Kijk je mee?


 

Ik heb mijn pastelkrijt weer eens gebruikt of ja, de vier krijtjes die ik heb haha! Het effect met wolken vind ik erg leuk. Je kunt makkelijk die lijnen vervagen voor een zachtere uitstraling.


Al een tijdje was ik erover na aan het denken om een serie te gaan volgen. How I met your mother leek me erg leuk, maar die kun je echt nergens fatsoenlijk kijken vanaf het begin! Ik heb alleen aflevering 1 gekeken met Franse ondertiteling. Gelukkig kan ik het in het Engels al redelijk goed volgen.


Zo'n schoenen vind ik echt super gaaf! Die witte zijn ook weer eens wat anders, vind ik.


Ik besloot A to Z te kijken. Ik had op top tien series gegoogeld en ik heb verschillende sites aangeklikt. Bij deze stond dat hij te vergelijken is met How I met your mother. Jep, dat werd hem! Na een paar dagen al helemaal gekeken, maar het waren ook maar 13 afleveringen van twintig minuutjes.. Jammer genoeg komt er geen season 2, ik heb wel nog steeds een open einde gevoel.



Hè bah, ik houd niet zo van regen! Het scheelt dat ik geen school had, hoefde ik er niet doorheen te fietsen!


Sinds ik een beterschapskaart voor oma had gemaakt, ben ik weer begonnen met kaarten maken. Deze werd voor Moederdag. Een zeer goede afleiding!



Wij hebben weer kippen gehaald! Vier jonge kippen hebben we weer hier rond scharrelen. Na twee dagen begon er al eentje eitjes te leggen!



 
Er huppelen ook twee konijntjes in de wei! Nou ja, konijntjes? Het zijn namelijk Vlaamse reuzen! Ze zijn nog maar een paar maanden oud. 


De lay-out is ook totaal veranderd. De achtergrond is wit gebleven, details zijn baby roze geworden. Het logo heb ik zelf op de computer gemaakt in Paint. De indeling is ook veranderd, ik heb een deel naar links gegooid in plaats van alles rechts. Ik wilde het helemaal anders, ik vind het ook een stuk rustiger en toch net wat professioneler uitzien. Ook wilde ik iets meer van mijzelf in het logo en dat heb ik gedaan door het zelf te maken en de potloodjes die staan voor creativiteit.


Een paar weken terug kreeg ik ook een kwastje van mijn tante ( die mij kennis heeft laten maken met schilderen). Het kwastje is een heel fijn/geschikt voor het schilderen van haren. Ik heb alvast een beetje geoefend voordat ik op het doek begon.


Lief!


Ik begon ook weer aan een nieuwe serie, pretty little liars. Op aanraden van mijn nicht. Echt heel spannend! Het gaat wel een stuk langzamer dan A to Z, maar dat komt omdat ik zo'n drie kwartier bezig ben met één aflevering. Soms hangt hij ook eventjes vast, zo vervelend!


Papa heeft ook een hutje gemaakt voor de konijnen. Daar liggen ze vaak onder!


Oké, hier deed hij me echt aan een (paas)haas denken, haha!



Alle kaarten die ik vorige week heb gemaakt. De laatste vind ik erg mooi, maar die beterschapskaart ook!

Deze week drie daagjes naar school en dan vrij omdat het Hemelvaartsdag is. Ik moet al veel gaan doen voor de proefwerkweek, maar ik hoop wel nog tijd over te hebben voor het bloggen! Ik denk dat het wel lukt..
Hoe was jouw Meivakantie? Heb jij wel examens?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten