zondag 3 mei 2015

Plog: 3 mei 2015 - een vakantiedagje



 

Een dagje ploggen vind ik ook leuk eens te doen en omdat ik woensdag geen artikel had klaar staat om online te zetten, wil ik nu nog deze plog erop zetten.
In de vakantie heb ik altijd zo'n dagen die ik 'plan'. Ik heb een aantal doelen vastgesteld die ik wil halen. Bijvoorbeeld dat ene artikel schrijven of eindelijk eens iets afmaken. Vandaag was weer zo'n dag.
Kijk je mee?



Ik begon zoals elke ochtend met een work out van Blogilates! Ik ging voor de abs on fire en nog een 5 minute ab work out.


Daarna lekker ontbijten. Ik at havermout met aardbeien! De Hollandse aardbeien zijn weer te koop, heerlijk!


Mijn samenvatting van geschiedenis is ook af. Dat scheelt weer een hele hoop. Ik heb het vaak zo druk rondom de proefwerkweek en nu ik geschiedenis ruim van tevoren af heb, geeft het al een rustiger gevoel.


Op het moment ben ik in twee boeken bezig. Ik ben bezig in Ei van Anna Drijver en in een boekje over hooggevoeligheid. Zelf ben ik ook hooggevoelig en iemand raadde mij aan om er over te lezen, dus een paar dagen geleden ben ik begonnen. Best interessant eigenlijk!


Mijn lunch werd een tosti met lekker veel kaas en ham!


Ik heb ook eindelijk ook de schetsen gemaakt van de uiltjes. Die schilderijtjes lagen al heel lang te wachten.. Whoeps! Ik heb ook zoveel andere dingen te doen, haha!


Ik heb ook mijn eerste video in elkaar gezet! Per toeval eigenlijk. Soms dan film ik een stukje en dan maak ik een screenshot. Ik kreeg deze keer alleen geen goed shot, dus ik dacht als ik nou een goede (gratis) video editor vind dan probeer ik er iets van te maken. Die heb ik gevonden. Ik heb wat geprobeerd en na ongeveer een uurtje was ik tevreden. Woensdag komt hij online! Het beeld is alleen niet geweldig, maar ja wie had gedacht dat ik een video zou maken? Ik niet in ieder geval!


Toen ik de video af had, schreef ik het bijbehorende artikel.


Hebben we net pindarotsjes gemaakt, staat er al een arretjescake in de koelkast! Niet dat mij dat uit maakt, haha!


De hele dag rond gelopen in een trainingsbroek met een vest. Geen make-up. Helemaal Au naturel zoals mam dat altijd zegt.


'S avonds nog even werken aan mijn boom. Deze boom maak je niet 'even'. Het hele rechter gedeelte heb ik in een half uur gemaakt. Ik weet niet of ik dat snel vind of juist niet..

 
Later in de middag begon het te regenen zeg! En het hield maar niet op, maar in de avond zag ik wel een mooie regenboog!
 
Hoe was jouw dag? Wat heb jij allemaal gedaan?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten