woensdag 13 mei 2015

OOTD: weather for kimono's

 

Wat was het heerlijk weer de afgelopen dagen. Nu nog steeds eigenlijk! Ik kon weer eens mijn kimono aan. Een van mijn favoriete kledingstukken! Omdat het buiten ook zo'n heerlijk weer was en omdat het al een stuk groener is rondom huis, besloot ik om weer eens wat outfitfoto's te gaan maken. Dit is pas de tweede keer dit jaar!
 


 

De outfit droeg ik afgelopen zondag, 10 mei. Ik droeg een kimono van de Sting met een simpele zwarte top eronder. Een lichte beige broek waarvan ik geen idee waar ik hem heb gekocht en mijn sandaaltjes met een mini hakje. De sandaaltjes heb ik op een markt een keer gekocht.

 

Ik vind kimono's ontzettend leuk. Ze zijn heel licht en luchtig wat perfect is voor in de zomer. Niet zo warm of plakkerig jasje! Het patroon van mijn kimono vind ik ontzettend mooi, het geeft me een beetje een Japans gevoel. Wat ik ook mooi vind is dat er ook een beetje licht beige inzit, dat maakt de kimono een stuk lichter qua kleur en staat leuk op deze broek!


Lichte broeken zijn niet zo mijn ding. Ik maak ze te snel smerig. Toch heb ik er eentje in mijn bezit die ik wel eens aan trek. Vaak kan hij na een dag al in de was, maar hé hij staat gewoon super leuk in combinatie met deze kimono! Hij maakt het geheel ook wat meer zomers. De broek is ook niet dik, maar best dun en is lekker zacht. Heel fijn voor in de zomer dus!



Ik draag graag sandaaltjes, maar op hele platte kan ik niet goed lopen en op hele hoge is ook geen succes. Op dit kleine sleehakje van drie centimeter kan ik het gelukkig een hele dag op volhouden. De sandaaltjes trokken mij eigenlijk vooral aan door de kralen die erop zitten, ik vind het er zo leuk uitzien in combinatie met de nep-leren bandjes!



Ik houd echt van deze outfit! Wat vind jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten