vrijdag 8 mei 2015

Nivea bodymilk voor onder de douche droge huid



Deze bodymilk heb ik al een tijdje in mijn bezit, maar ik gebruikte hem amper. Ik vond het dus tijd worden dat ik hem vaker ging gebruiken. Het idee sprak me ook erg aan, een bodymilk voor onder de douche. Niet meer wachten tot dat plakkerige gevoel van je bodylotion is weg getrokken, gewoon je direct aankleden. Vandaag kun je lezen wat ik van dit product vind, lees je mee?



 
 
Het is een simpele knijpfles, natuurlijk in het blauw! Er staan ook al een aantal beloftes op, zoals verzorgend, voedt intensief en dat je je direct zou moeten kunnen aankleden. Voor die laatste ging ik eigenlijk ook voor. Ik heb altijd dat ik na het douchen geen zin meer heb om bodylotion te gebruiken, omdat het vaak eventjes duurt voordat het goed is ingetrokken. De bodymilk voor onder de douche spoel je af, waardoor er geen plakkerig gevoel zou moeten zijn. Ben benieuwd!
 
Nivea: Ben je op zoek naar een makkelijke en snelle manier om je droge huid te verzorgen en hydrateren? Probeer de NIVEA onder de Douche Body Milk. Deze bodymilk breng je onder de douche aan en hydrateert de huid meer dan 24uur.
 
 
 
Wat me opviel toen ik hem opende, was dat de dop nogal losjes is. Als hij valt, zal hij wel meteen kapot zijn. De geur is wel perfect voor een bodymilk. Die standaard nivea geur, ik vind hem heerlijk! Niet zo'n parfumachtige geur, maar verzorgend.



Het werkt heel simpel. Je wast je gewoon met je douchegel en brengt daarna de bodymilk aan. Spoelt hem af en je bent klaar. Niet zo moeilijk. En hé het is dermatologisch goedgekeurd door het testpaneel van Nivea (500 personen).

 
 Als ik eerlijk ben, vind ik het geen substantie van een bodymilk. Een bodymilk is voor mij een stuk vloeibaarder, deze is nog vrij stevig. Maar ja, dat maakt voor mij niet zo veel uit. Het effect wel!
 
Toen de bodymilk had gebruikt, merkte ik wel nog een licht vet gevoel. Wel zo'n verzorgend vet gevoel, hopelijk snap je wat ik bedoel haha! Dus direct aankleden ging dan weer net niet, maar wel een stuk sneller dan 'normale' bodylotion.
 
Mijn benen waren de laatste tijd ook een beetje droog, doordat ik geen bodylotion meer smeerde. Na één keer gebruiken, merkte ik al verschil! Ze waren wel nog droog, maar een stuk minder. Toen ik hem steeds vaker ging gebruiken, waren mijn benen niet meer droog. Ik gebruikte hem om te dag.
 
 


Ik ben erg tevreden met deze bodymilk! Hoewel het direct aankleden niet altijd gaat, maar omdat hij wel hydraterend werkt, zie ik dat door de vingers. Haha! Ik vind het wel een dure bodymilk. Hij kost namelijk €5,99 Als ik geen korting had gehad, had ik hem waarschijnlijk niet gekocht. Mijn betalingsbereid is dan ook niet zo heel hoog..
 
Er zijn ondertussen verschillende varianten gekomen. Onder andere cacao en shea butter, maar ook honing. Dan heb je nog voor de normale huid, droge huid en een after sun. Genoeg keus! 
Deze bodymilk voor onder de douche is te koop voor €5,99 bij verschillende drogisterijen.
 
Overweeg je hem te kopen? Bij Kruidvat is er een Nivea actie 1+1 gratis.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten