vrijdag 15 mei 2015

Creatieve dingen en zo #2



Ballerina's zijn de afgelopen tijd erg populair bij mij. Ik maak graag aan aquareltekening van een ballerina. Ik had zelfs besloten dat ik een serie wilde maken van een aantal ballerina's, allemaal een gele achtergrond met een grijze grond en een roze jurkje. Het is al een tijdje geleden dat ik er eentje heb geschetst en uitgewerkt in een aquareltekening. Vandaag een beetje inspiratie!




Dit is mijn eerste ballerinaschets. Op deze wil ik ook al mijn andere schetsen baseren. Hetzelfde haar, zelfde soort handen, jurk, gezicht en zo verder. Wat ik alleen nog nodig heb zijn nog poses.



 
 
 
 
 
 
 
 
Elke keer als ik kijk voor inspiratie op google, sta ik er nog altijd van versteld hoe goed en mooi mensen kunnen tekenen!
 
 Ik ben er al uit dat links boven een van de poses wordt die ik ga gebruiken. Rechts in het midden vind ik ook erg gaaf, iets in die richting wil ik ook een keer maken. 
 
 
 
 
 
 
 
Toen ik googelde op silhouet kreeg ik heel veel verschillende poses. Die ene met het kushandje kwam ik meerder keren tegen en vond ik ook erg leuk. 
 
Ballerina silhouette on a white background photoBallerina silhouette on a white background Stock Photo - 7730446
 
African american ballerina silhouette on a white backgroundBallerina silhouette on a white background Stock Photo
 
En nog meer! Een zittende wil ik ook.
 

 
 Zo ik heb nu heel wat in gedachten en ik weet al meer welke ik ga uitwerken. Deze twee hier boven zijn de twee die ik al heb. Ik begon met de zwevende/springende ballerina en daarna kwamen die schoentjes. De schoentjes vind ik erg mooi geworden!
 
 Welke vind jij dat ik moet uitwerken?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten