maandag 20 april 2015

Welcome to my life - april 2015 #3

 

Wat een rare week. Ik weet niet waarom, haha! Er was in ieder geval een brandoefening geweest, mijn pakketje kwam binnen en ik heb een beetje geshopt!
Kijk je mee?





We hadden eerst een stacaravan waar we vroeger toen we nog klein waren in speelden. Omdat hij er niet meer zo goed uitzag en we hem toch niet meer gebruikt, mocht de brandweer hem gebruiken voor een brandoefening.


Mijn USB en ketting waren binnengekomen! Ik ben echt heel blij met de ketting. Ik vind hem echt leuk. Het is ook één ketting, je kan ze niet apart dragen.


Donderdagavond is koopavond. Ik wilde nog graag wat sportkleding. Helaas niets goeds gevonden. Niet in mijn maat, maar wel een workoutmat meegenomen, zo'n sokjes die je niet ziet in je schoenen, een klein tasje en een shirt met lange mouwen.
Allemaal van de Primark!


Zaterdagmorgen weer de kleintjes helpen met gym. Ik moest dit eerst voor maatschappelijke stage, maar ik denk dat ik er volgend jaar ook blijf helpen. Ik vind het gewoon leuk :)


Ugh, morgen Duits proefwerk. Veel werk zeg! Woordjes, een hele lijst onregelmatige werkwoorden.. Daar was ik wel even mee bezig!


In een korte pauze van het leren weer quotes opschrijven. Geeft toch wel positieve energie!


Donderdagavond wilde ik eigenlijk ook nog een super wit of grijs shirt, maar dat had ik helaas niet gevonden. Zaterdag ging ik nog even ergens ander en toen vond ik dit shirt. Zie je hoe makkelijk en leuk het is te combineren! Echt een must have, zo shirt.


Hé, die hebben we lang niet meer gezien!


Zondag gingen we uiteten, omdat oma jarig was. Ik droeg mijn nieuw shirt en mijn nieuwe schoenen!

Na deze week heb ik twee weken meivakantie! Ik hoop deze week nog iets creatiefs te doen. Mijn art journal bladzijde afmaken of eindelijk die uilenschilderijtjes van een aantal weken terug eindelijk af te maken. Ik zie wel, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten