maandag 13 april 2015

Welcome to my life - april 2015 #2


Wat een lekker weekje was dit! Maandag vrij door Pasen, dinsdag vrij door rapportvergaderingen en op donderdag en vrijdag heerlijk weer. Ik heb de cavia's weer eens buiten kunnen zetten, er kwamen ook wat eendjes langs om in onze vijver te zwemmen. Verder nog een leuke combi in mijn kledingkast ontdekt!
Kijk je mee?




Volgens mij kan hij alleen maar verbaasd kijken, haha!


De laatste tijd maak ik weer eens vaker zonsondergang foto's, dit is toch wel de mooiste vind ik!


Woehoe, dinsdag vrij! Shoppen!! Ik had niets gekocht op deze schoenen na. Ik wilde weer een paar sandaaltjes, maar deze keer met een hoge (slee)hak! Dit paar komt van de primark af. Ik ben benieuwd hoelang het riempje het houdt. Riemen zijn namelijk niet het sterkste punt van primark (letterlijk en figuurlijk!)


Donderdag was het zo'n fijn weer dat ik buiten huiswerk ging maken! Wel waaide het een beetje, haha!


Deze jongens konden ook weer naar buiten. Een hoopje gras vinden ze altijd wel lekker.


Hé, daar zijn de eendjes weer! Deze keer in onze vijver.


Een broekje dat ik graag wilde had ik dinsdag niet kunnen vinden, dan maar bestellen! Een zwart high waisted kort broekje van de H&M. Ik ben er echt ontzettend blij mee :)


Zondag verveelde ik me enorm. Ik heb vooral gelezen die dag, want dit boek moet ook nog eens een keertje uit!


Nieuwe leuke combi gevonden in mijn kledingkast! Mijn blousje met bloemetjes met een spijkergilet. Ik heb normaal dat spijkergiletje niet zo vaak aan, maar ik heb daar ook nog niet zo heel veel 'combi's' mee. Ik droeg het altijd op een wit kanten truitje.

Dat was mijn week alweer. Al een stuk leuker als vorige keer, haha! Komend week wordt het wat drukker met school. Ik wil iets uitproberen met mijn oost-indische inkt en dat is het wel zo ongeveer tot nu toe.
Hoe was jouw week? Al leuke plannen voor deze week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten