woensdag 15 april 2015

5x winterkleren die ik ga missen


Het zonnetje komt vaker tevoorschijn en het wordt weer wat warmer weer! Dan blijven die lekkere dikke truien en vesten in de kast hangen. Sommige items ga ik echt missen in de zomer, maar andere haal ik met plezier weer uit de kast. Vandaag 5 items die ik ga missen in de zomer en 5 die ik met alle liefde weer aantrek.



Bijschrift toevoegen

Deze grijze trui is echt wel mijn favoriet. Hij is zo lekker warm en is iets langer wat ook weer fijn is.

Het leren jasje kan jammer genoeg ook even terug in de kast. Ik heb hem echt super vaak aangehad. Het was gewoon lekker makkelijk te combineren.

Dit was volgens mij ook de laatste winter van het roze vestje, want die wordt een beetje te klein! Dat was vorig jaar mijn kerstoutfit.

Het grijze vest is zo lekker zacht. Wel jammer is dat als je hem dicht draagt, dat de rits onderaan zo super lelijk omhoog krult. Haha, maar ja open is hij leuk! De leren details geven weer net dat extra's.

Misschien denk je wel van huh waar is dat vijfde item nou? Of het was je nog niet opgevallen, maar het vijfde item is een broek die je niet zo goed ziet. De broek bij het roze vest. Het is een zwart/grijze broek, die was best wel dik waardoor hij lekker warm was.


Ah die glitter top, ik vind hem echt geweldig! Ik hou wel van een beetje glitter. Hij is licht doorschijnend en iets korter dan een normaal shirt. Ik moet dus eigenlijk nog kijken wat ik er onder moet doen. Een lang hemd kan, maar dat is misschien niet zo leuk omdat hij net een beetje korter is. Misschien een bandeau dan.

Het rokje, misschien een wat donkere kleur, maar wel een mooie! Ik vind het rokje erg leuk in combinatie met de glitter top. 

Het gele shirt kan natuurlijk niet missen! In de shoplog was ik er enthousiast over, in een OOTD en nu nog steeds. Ik vind de kleur gewoon zo mooi. Dan dat gegolfde randje nog en die iets langere mouwtjes. Geweldig gewoon :) Het geeft me ook echt een paasgevoel, haha!

Kimono's, ik vind ze leuk! Deze mag dan ook niet ontbreken in dit artikel. Mijn kimono komt van de Sting af en die print hebben ze in best veel kledingstukken verwerkt. In deze kimono, 2 truitjes en ik dacht ook nog een broek. 

Het laatste item is nog van vorig jaar, maar ik vind hem nog steeds erg leuk. De bloemenprint is lekker vrolijk en ik vind het model erg leuk. Wel moet ik hem in de broek stoppen, omdat hij anders iets te wijd is.

Ga jij je winterkleding missen in de zomer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten