maandag 30 maart 2015

Welcome to my life - maart 2015 #4


Afgelopen week was het best druk! Ik had meer gewerkt en school maakte alles nog een beetje drukker. Gevolg: minder geblogd. Balen! Ik wil echt die regelmaat erin krijgen, maar vooruit werken kan ik niet goed.. Ik probeer wel altijd mijn artikelen de dag van tevoren te maken, eerder deed ik het die dag zelf. Maar ja.. 
Nog even een terugblik op de leuke dingen van vorige week!





Aardappelpoppetjes! In het art journal boek stond hoe je heel gemakkelijk grappige poppetjes kunt maken. Je begint met een aardappelvormig hoofd. Dan volgt de rest vanzelf, in mijn geval dan. Dit zijn mijn eerste twee aardappelpoppetjes, ik heb ze omlijnd met oost Indische inkt. 


Hallo eendjes! Volgens mij waren ze de weg een beetje kwijt.


Het miezelde af en toe een beetje op de terugweg naar huis, een kopje chocolade melk is dan wel welkom!


Veel huiswerk heb ik niet meer, maar afgelopen week wel meer. Ik haalde maar eens mijn proefwerkweekplanning weg, die kon vorige week eigenlijk al lang weg. Haha!


Deze vind ik zo grappig, haha! :)


Ik had een dik, maar toch puntig kwastje in huis gehaald voor de oost Indische inkt. Dit effect vind ik heel leuk!


O.a. zaterdag had ik extra gewerkt. Ik had heel veel kunnen doen, maar dan normaal!


Zaterdagavond keek ik eerst wat afleveringen van Shopping queens terug en daarna even neuzen op de H&M site. Ik zag zoveel leuks! Die zwarte rok vind ik zo gaaf, maar ik denk dat hij bij mij niet zo leuk staat, omdat ik wat kleiner ben. Een grijze knielange rok is ook echt gaaf en dat jurkje hoe schattig is die! :) De print van het blousje rechts vind ik ook geweldig!

Ik wil naar de H&M!! Ik moet het passen, ik wil niet bestellen, dan gaat het toch weer terug, haha!

Link

Mijn USB waar al mijn blogfoto's op staan begint vol te raken en soms is ie al een beetje scheef. Ik bestelde op mini in the box maar een nieuwe voordat het fout gaat! Ik zag deze super schattige, ik vind het varkentje zo lief! :) Ik had nog nooit een USB van deze site besteld, maar in de reacties stond dat het allemaal prima ging. De USB doet het gewoon etc.

Link

Ik bestelde ook gelijk een nieuwe ketting, want hé de prijzen op die site zijn zo goedkoop. Voor de ketting betaalde ik niet eens vijf euro! Ik bestel er wel eens vaker wat. Mijn kettingen en andere sieraden komen bijna altijd hiervan af. Wel een nadeel is de levertijd, die kan soms twee weken duren!

Zondag kon ik veel vooruit werken, yes! Dus als ik slim ben ga ik deze week ook al voor volgende week schrijven, maar daar zal denk ik toch weinig van komen, haha!
Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten