maandag 16 maart 2015

Welcome to my life - maart 2015 #2



Het is proefwerkweek! Vorige week dus veel geleerd en verder ook in mijn art journal gewerkt. De laatste tijd heb ik best veel foto's, deze keer jammer genoeg niet.
Kijk je mee?





Ik dacht van laat ik eens al mijn make-up looks fotograferen een week lang. Ja hooi, na drie/vier dagen was ik het alweer vergeten, haha! Toch wil ik het nog eens een keer proberen. Dit was de leukste/mooiste look van vorige week.


Jaa, eindelijk! Ik had een boek over art journaling gereserveerd bij de bieb een aantal weken geleden. Een heel fijn boek, duidelijk en veel illustraties natuurlijk!


Deze week is proefwerkweek. Het weekend super veel geleerd! Nu hopen op een goed resultaat. Vandaag had ik economie en dat ging (volgens mij) niet zo goed, maar Engels gelukkig wel!


Weer een bladzijde af in mijn art journal! Ziet er leuk uit toch? Met die achtergrond.


Zaterdag was het lekker weer, dus ik dacht kan ik straks even de cavia's buiten zetten als het hok wordt schoongemaakt. Tja, toen begon een beetje te regenen. Toch maar binnen dan!


Mijn boekje met quotes is weer een stukje voller! Ik heb nog heel veel screenshots van quotes te gaan, dus ik probeer elke week zo'n 10 quotes op te schrijven. Helpt ook een beetje bij het positief denken! :)


Dit vond ik een leuke opdracht! Ik ging voor allerlei verschillende bladeren.

Deze week is het proefwerkweek, na woensdag gelukkig al wat rustiger.

Hoe was jouw week?

1 opmerking:

  1. Ik vind je art journal echt heel leuk! Succes met je proefwerkweek! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen