maandag 2 februari 2015

Welcome to my life - januari 2015 #5



Week 5 was een proefwerkweek! Op tijd thuis en veel leren in mijn geval! Natuurlijk heb ik weer een paar highlights uit mijn week verzameld! Zoals een super grappige foto, weer lekker lezen en creatief bezig zijn!
Kijk je mee?





Op maandag kwam er een konijntje langs! Maar hij was ook snel weer weg.


Maandagavond kijk ik ook altijd naar American's next top model op rtl 5.


Haha, ik vind deze foto zo leuk! Elke keer als ik hem zie moet ik weer lachen. Ik wilde een foto maken van de cavia's, net op dat moment moest er eentje gapen!


Eindelijk weer eens een fatsoenlijk boek! En na een week was ik al over de helft! Ik lees nu de dochter van de parfumeur geschreven door Cristina Caboni. Het is zo'n leuk boek! Ik ben zo benieuwd naar het einde. Er is ook net een onverwachte wending gekomen, waardoor de drang om te lezen alleen maar groter is, haha!

Het gaat over Elena die haar verloofde betrapt op vreemd gaan. Ze vertrekt naar Parijs en gaat werken bij de chique parfumwinkel Narcissus. Het parfum maken zit in haar bloed en weet parfums te maken waar iedereen naar verlangt. Natuurlijk ontmoet ze ook weer een nieuw iemand, waar ze verliefd op wordt.


Nieuwe labello! Er was een actie bij Kruidvat, die kwam goed uit. Mijn kamille labello was namelijk niet goed meer en een andere labello is bijna op!
Er komt nog een keer een review voorbij.


Heerlijk zo onder een deken te leren! Was best frisjes op mijn kamer, maar dan leer ik het beste volgens mij. Ik heb het me maar zo gemakkelijk mogelijk gemaakt door op mijn zitzak/poef te gaan liggen met een lekker warm deken.


Ik ben ook weer eens begonnen aan mijn kleurboek. Het werkt zo ontspannend, vind ik. Gewoon even nergens aan denken behalve aan kleurtjes! Mijn kleurpotloden zijn alleen heel licht en dat is niet zo fijn. Ik heb al betere gehaald! (van Bruynzeel)
Mijn kleurboek komt van de Action af. De 'echte' kosten rond de vijftien euro.


Proefwerkweek is voorbij. Over het algemeen ging het goed, daar ben ik erg blij om! Ik heb pas drie punten terug, het duurt allemaal erg lang deze keer! 


Zaterdagmorgen ging ik weer de kleintjes helpen bij de gym.


Dit is het lekkerste wat er bestaat! Oke, een van de lekkerste dingen. Haha! Het is zuivelspread naturel (philadelphia bijvoorbeeld) met sweet chili saus en prei of bosui. De prei of bosui hadden we helaas niet, maar zonder gaat ook goed!


De tweede bladzijde in mijn art journal is ook af! Ik hoop er binnenkort een artikel over te schrijven. Deze bladzijde gaat over mijn interesses/hobby's, die heb ik in een boekenstapel verwerkt. De achtergrond heb ik gedaan met waterverf (je weet wel, die van vroeger!). De boekenstapel, lipsticks, pot met penselen en de tekening links onder heb ik allemaal op een apart blaadje getekend en uitgeknipt en erbij geplakt. Dat geeft een erg leuk effect!

Dat was mijn week! Komende week wordt weer normaal, denk ik. Ik wil echt mijn schilderij afmaken, want het staat er al veel te lang zo! Al vanaf begin december, uhm hallo! Ik heb gewoon teveel hobby's, haha! :)

Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan in het weekend?



1 opmerking: