maandag 23 februari 2015

Welcome to my life - februari 2015 #3






Jammer genoeg is de vakantie alweer voorbij, voor mij dan. Ik kan me eigenlijk bijna niks echt duidelijk herinneren wat ik heb gedaan, veel lijkt het alsof dat al twee weken terug was. Ik dacht dus ook dat ik heel weinig foto's had, maar dat valt mee! Ik heb een boek uitgelezen, mijn nagellakkoffer (ja, een koffer!) opgeruimd en ik heb lekker geshopt in Eindhoven!
Kijk je mee?





Nieuwe cup a soup in huis! Dit is rundvlees, zo lekker! :)




Maandag was de carnavalsoptocht in mijn dorp. Van een wagen gooiden ze roosjes, Heb ik weer iets om te fotograferen! :)


De keukendochter van Jael Mchenry heb ik ook uitgelezen. Een leuk boek, heel anders dan wat ik normaal lees. De hoofdpersoon in het boek is Ginny. Ze heeft het syndroom van Asperger, maar daar is ze zelf weet ze het niet. Ginny zegt steeds dat het haar persoonlijkheid is. Ze heeft dus ook altijd bij haar ouders gewoond, maar die overlijden. Haar zus Amanda wil het huis verkopen en dat Ginny bij haar komt wonen, maar Ginny is hier tegen. Ginny ontdekt dat ze geesten kan oproepen door haar uitmuntende kookkunst. Als het maar handgeschreven recepten zijn. Doordat ze de geesten oproept komt ze achter een paar familiegeheimen.


Weer wat getekend! Ik weet alleen nog niet precies wat ik ervan vind. Het ligt aan de armen, maar ik laat het gewoon zo. Dadelijk ga ik het helemaal verpesten, haha!


Mijn koffertje vol met nagellak ziet er verschrikkelijk rommelig uit! Tijd om op te ruimen en lakjes weg te gooien, omdat ze niet meer goed zijn.


 Kijk, dat ziet er al veel beter uit!

Ik gebruik een naaikoffer van Curver om mijn nagellak op te bergen.


Lekker ontspannen kleuren. Even nergens aan denken.


Donderdag op tijd opstaan, want ik ging naar Eindhoven! Om 9 uur bij een vriendin zijn en dan de trein naar Eindhoven!


Ik had er echt heel veel zin in! De shoplog staat al online en kun je hier vinden.


Op de terugweg natuurlijk Starbucks gehaald! Ik ging voor Coffee mocha of mocha coffee, weet niet meer precies. Whoeps!
Ze hadden bijna mijn naam goed! Volgende keer zeg ik gewoon Miep, haha. Mijn naam is toch wat te moeilijk.



Cuties!


Zaterdag moest ik ook mijn kamer poetsen en toen kwam ik dit super leuk kettinkje tegen. Hij wilde alleen niet graag op de foto. Het is een nep diamantje.





























Tot slot heb ik bijna een hele middag besteed aan productiefoto's! Ik hoop woensdag de eerst review te plaatsen.

School gaat weer beginnen, maar voordat ik het weet heb ik weer proefwerkweek en is de volgende vakantie aan de beurt. Deze week wil ik mijn kast gaan opruimen, want volgens mij ligt er een hoop in wat ik niet meer hoef.
Heb jij al leuke plannen voor deze week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten