maandag 9 februari 2015

Welcome to my life - februari 2015 #1


Heyhey! De eerst week van februari is voorbij. De poes kwam weer eens langs, het vroor een aantal dagen en zaterdagmorgen moest ik helpen bij de carnavalsgym. Zo schattig, allemaal die kindjes verkleed! :)
Kijk je mee terug op mijn week?




Gezellig op de schoot! :)



De laatste tijd gebruik ik steeds vaker weer mijn dagcrème/nachtcrème. Ik merk toch wel verschil! Voor ik deze ging gebruiken, had mijn huid een paar oneffenheden. Die zijn nu grotendeels weg. Deze budget crème is goed genoeg voor mij, het geeft gewoon net dat extra's.


Het had een aantal nachten gevroren. De ramen van de auto ook. Ik vind dit er best grappig uitzien. Zo met die zon en een hele vage omtrek van het huis.


Na een aantal weken kwam de poes weer langs! Meteen naar buiten om hem te voeren. Wat bleek het pak voer was aan de ander kant open geknabbeld. Het hele pak was leeg! Poes was ook een suk dikker. Hmm.. Waar zullen die brokjes nu zijn?


Zaterdagmorgen help ik altijd bij de kleintjes op de gym. Afgelopen zaterdag was de gym in carnavalsthema. Iedereen moest verkleed komen dus! Echt carnaval vier ik niet, ik kijk meestal naar de optocht and that's it. Toch heb ik wat leuks bij elkaar kunnen zoeken vind ik! Gewoon mijn turnbroekje met een blauw met wit gestreepte trui. Op mijn hoofd droeg ik een mini piratenhoedje. Ik had ook nog gouden oogschaduw en (vervaagde) rode lippen.


Ik ben begonnen aan een challenge. Deze wil ik proberen echt af te maken! De vorige challenge kwam ik volgens mij niet eens tot de helft, oeps!


Hello red lips!


Halverwege december was ik aan dit schilderij begonnen. Eindelijk heb ik het af! Ik moest alleen Jip (de hond) nog. Ik ben er best blij mee! Ik had gewoon zoveel dingen die ik wil doen, teveel keus haha!


Zondagavond had ik me op mijn kamer op mijn zitzak lekker geïnstalleerd en mijn boek uitgelezen. Wat een leuk en mooi boek zeg! Ik las de dochter van de Parfumeur geschreven door Cristina Caboni. Het boek waar ik vandaag in ben begonnen is de Keukendochter van Jael Mchenry. Daarna wil ik heel graag de erfenis van Elizabeth lezen. Die staat eigenlijk op nummer 1 van de boeken die ik wil lezen.



Twee foto's op instagram die ik gisteravond tegenkwam. Links vond ik gewoon zo'n leuke quote dat ik die moest delen. Rechts vind ik gewoon super schattig, haha ;)


Wat gaat de tijd toch snel als je aan het bloggen bent! Ik begon gister rond een uur of zeven aan de DIY en rond half 10 was ik klaar. Het is ook veel werk om een DIY goed uit te werken, vind ik! Maar het is het helemaal waard. De DIY bestaat eigenlijk uit twee delen. Ik hoop dat ik hem woensdag online kan zetten! :)

En dat was mijn week! Komende week staat nog niks gepland. Ik wil wel thuis meer aan school werken, want vaak heb ik alles op school al af. Thuis verlies ik dan de motivatie om aan school te gaan werken. Dat is eigenlijk niet zo goed! Ow ja en straks begint Americains next top model :)
 Vrijdag krijg ik vakantie en dan kan ik een week niksen!
Hoe was jouw week? Krijg je binnenkort ook vakantie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten