vrijdag 6 februari 2015

Labello camomile & calendula



Deze week zijn de labello's in de aanbieding bij Kruidvat, alles voor €2! Aangezien mijn vorige kamille lippenbalsem niet meer goed was, had ik een nieuwe nodig en kwam deze actie net voorbij.
Mijn laatste review was ook al heel lang geleden, in november volgens mij! Dat werd tijd, maar binnenkort komen er ook allemaal nieuwe producten van Essence en Catrice. Dan ga ik weer volop reviewen! :)






 De labello ziet er redelijk simpel uit. Het past ook wel bij deze soort.
Labello:
"Deze ongelooflijk zachte formule zonder conserveringsmiddelen kalmeert gevoelige, geïrriteerde lippen. Natuurlijke jojoba en natuurlijke sheaboter voeden en hydrateren de lippen langdurig, terwijl kamille en calendula ze kalmeren en zacht maken. Voor stralend gezonde lippen."


De labello zelf is mintgroen. Sommige vinden dit misschien raar, maar het geeft alleen een doorzichtige glans af. Geen groene lippen dus. Hij ruikt heel lekker! Een van mijn favoriete geuren. De kamille ruik je zeker, maar er zit nog iets bij. Ik weet alleen niet precies wat. Het zal wel de goudsbloem (calendula) zijn.



 Hier heb ik hem op. Zie je bijna niet toch? Het aanbrengen ging gemakkelijk, hij was niet stroef, maar gleed gemakkelijk over mijn lippen. Als je hem hebt aangebracht, voelt het gewoon als bijna elk ander lippenbalsem. Gewoon net dat extra beetje verzorging. Hij plakt ook niet, wat fijn is!
Ik merkte wel dat hij niet super werkt. Soms heb ik hier of daar nog een schraal plekje zitten. Er zijn betere!


Het is een redelijk goede labello. Zoals ik al zei zijn er wel betere varianten. Zou ik hem opnieuw kopen? Dat weet ik niet. Er zijn namelijk ook nog andere soorten die ik graag wil uitproberen. Maar omdat ik hem zo lekker vind ruiken en het eigenlijk geen slechte labello is, zou ik hem opnieuw kopen.
Deze shop je bij verschillende drogisterijen (Kruidvat, Etos etc.) voor €3,09
(Deze week is er een actie bij Kruidvat, alle labello's €2,-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten