woensdag 21 januari 2015

Wishlist: Essence en Catrice zomer/lente 2015



Een paar weken terug werd de lente/zomer collectie van Essence en Catrice bekend! Deze keer zitten er best veel producten tussen die ik wil proberen. Het leek me dus wel leuk om weer eens een wishlist te maken! Of ik het uiteindelijk ook allemaal ga kopen dat ik is nog de vraag. Dat is het eigenlijk altijd bij mij, haha!
Kijk je mee?



01 Frankie Rose to Hollywood
 €4,99

Over deze twijfel ik een beetje, maar ik kom er vanzelf achter of ik hem meeneem of niet! Deze kleuren spreken mij wel aan. Het is redelijk vernieuwend voor mij. Ik heb het absolute nude palette al, dus ik denk dat kwalitatief gezien het ongeveer hetzelfde is. Er komt hiervan trouwens ook een absolute matt palette van!

04 Your Fresh Apri-Coat                                                 06 Poloroid Promises€2,89   

Een van deze lakjes ga ik zeker halen! Deze twee staan op het moment op mijn lijstje. Ze lijken wel veel op elkaar, maar eentje heeft een roze gloed en de een is soft matt en de ander heeft een satin shine. Ik ben heel benieuwd naar deze lakjes!

17 crème de la crème
€2,99

De kleuren! Zo mooi :) Ik hou wel van zo'n lichte (pastel) kleuren. Deze moet ik wel swatchen in de winkel, want het palette all about candies beviel mij iets minder. Ik heb dus nog een beetje twijfels over zo'n licht palette van Essence. 



02 cake pop                                                05 my favorite tauping                                  06 coffee bean
€2,59
Deze oogschaduws doen me heel erg denken aan de Cookies & Cream limited edition van Essence. Die limited edition was mijn favoriet van alle beautyproducten die ik had gereviewd in 2014! Ik was dus ontzettend blij toen ik hoorde dat deze gebakken oogschaduws in het assortiment komen! Hier ga ik er zeker 1 of 2 van halen.


01 wearing only a smile
€2,39

Er komen ook een aantal nude lipsticks in het assortiment! Ik wil er ook wel eentje, maar via plaatjes is het erg moeilijk om een goeie kleur te kiezen.. Op het moment staat deze op mijn lijstje. Ik denk alleen dat hij te licht is, dat merk ik vanzelf wel!

1 Candy crush                                  02 sugar shock
Wat ook nieuw is, zijn deze lip candies. Deze lijken mij ontzettend fijn. Ik weet nog niet precies waarom, maar een van deze ga ik ook sowieso halen :) Ik ben heel benieuwd naar de textuur ook, zoals lipgloss of eerder lipcream? Er staat ook bij dat ze je lippen verzorgen en een beetje kleur afgeven, dat doet me denken aan lippenbalsem!


07 Hope for love                                            08 Crunchy cake                              04 Sweet at first sight
€1,89

Pastellakjes! Ik heb er bijna geen, terwijl ik het kei leuk vind uitzien.. Er komt een hele pastel collectie uit, ik dacht dat vorige jaar juist de pastels helemaal in waren? Ze komen gewoon terug :) 

29 I don't need money, honey
€1,99


Ik heb werkelijk geen idee wat ik van dit lakje moet vinden. Ik denk dat het zoiets is van of je vindt het heel lelijk of juist erg leuk. Wat ik denk is dat als je aan het lakken bent, dan vermengen die kleuren toch?

Dat was mijn wishlist! Weet jij of je iets wilt hebben van het vernieuwde assortiment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten