maandag 19 januari 2015

Welcome to my life - januari 2015 #3


En dan is januari al over de helft! Vorige week heb ik niet super veel gedaan en daar baal ik van. Ik wilde eigenlijk verder aan mijn schilderij, maar dat is er niet van gekomen. Ik ben wel aan een art journal begonnen of ja ik heb de voorkant gemaakt! Verder niet veel..
Kijk je mee?




'S morgens toen ik een keer aan het fietsen was, zag ik zo'n mooie lucht met roze, geel etc. Toen ik een foto knipte, kreeg ik dit. Net alsof de wolken in brand staan, haha!


 Mmm.. pannenkoeken! Een van de leukste dingen om te maken :)


 En ik heb alweer drie nieuwe dvd's gekocht.. Oeps!

School for seduction: Wanneer Sophia Rossellini in Newcastle upon Tyne arriveert, verbaast iedereen zich over haar aangeboren gratie en charme. Sophia start een cursus voor de vrouwen van Newcastle in een lokaal hotel om hen eenzelfde houding aan te leren. 

High school confidentialKimberly Joyce is een studente op een exclusieve High School in Beverly Hills. Ze spint een net van intriges en leugens om zich heen met maar één doel: beroemd worden. In de hoop op groot schandaal beschuldigt ze haar leraar Mr. Anderson van seksuele intimiteiten. Een verslaggeefster denkt een verhaal op het spoor te zijn, maar belandt algauw het het web van Kimberly.

Chocolat:  In het Franse dorpje Lansquenet staat de tijd stil. Al een eeuw is er niets veranderd, maar dan vestigt Vianne Rocher zich met haar dochter in het ingedutte plaatsje. Ze opent een chocolaterie en ze beschikt over de welhaast magische gave om voor elke inwoner de juiste soort chocola uit te kiezenDe conservatieve burgemeester is niet gediend van deze bedreiging van de status quo. Vianne wordt de spil in een strijd tussen hen die alles bij het oude willen laten en de mensen die enthousiast hebben geproefd aan een nieuw soort vrijheid. En dan is daar ook ineens de knappe vreemdeling die bij Vianne zelf allerlei gevoelens losmaakt.


Dit vind ik echt een schattige foto! Zo van onder geknipt, zodat je het mondje ziet. Dan staan die pootjes ook nog zo leuk :)


Zaterdagmorgen zat ik alweer op de fiets naar de sporthal, want voor maatschappelijke stage ben ik hulpleiding bij de gym. Ik moet kinderen dan helpen met bijvoorbeeld over een balk/bank lopen of helpen met een koprol. Super leuk om te doen vind ik!



Zaterdagavond kwam een vriendin filmpje kijken. We keken naar two night stand. Een super grappige film, zeker een aanrader! 



Laatst was ik aan het rondneuzen in de Bruna en toen kwam ik een boek tegen over een art journal. Het idee sprak me erg aan en ben zelf aan de slag gegaan. De voorkant is al af! Ik heb zelf een schriftje gemaakt met behulp van Lisanneleeft.nl in dit artikel.
Hier kun je evt. lezen wat een art journal is.
Strakjes ga ik eraan verder!

Ik hoop echt dat ik deze week verder ga aan mijn schilderij, maar ik heb volgende week ook alweer een proefwerkweek. Ik ga zondag naar een opendag waar ik super veel zin in heb (Ik weet het, niet super slim vóór een proefwerkweek.. ). Verder ga ik heel veel leren!
Hoe was jouw week? Leuk weekend gehad?




1 opmerking: