maandag 5 januari 2015

Welcome to my life - januari 2015 #1



Sinds december heb ik een nieuwe mobiel met een veel betere camera als mijn vorige mobiel. Gevolg: bijna alle welcome to my life foto's staan op mijn mobiel. Haha! Maar hé, zo is ook sneller een foto gemaakt (ik heb nu dus ook veel meer foto's). De foto's voor deze keer zijn van de eerste week van 2015! Hoe raar, er is gewoon al een week voorbij.. Wat ik deed in die eerste week? Onder andere oud of nieuw vieren, bloggen en heel veel films kijken!
Kijk je mee?




Vorige week ging ik ook langs videoland voor één dvd, maar dat werden er uiteindelijk drie.. Ik heb geen netflix of zoiets dergelijks. Dan zou ik het alleen in de vakantie gebruiken en dat zou zonde zijn. Bij videoland heb je ook zoiets als huren is kopen (je koopt dus gewoon tweedehands dvd's). Ik koos er drie uit voor vijf euro, dat is toch ook geen geld :) Ze deden het alle drie ook prima! Binnenkort is het carnavalsvakantie, van tevoren weer eventjes langsgaan haha!


Twee weken terug was ik gaan winkelen en toen zag bij de Only dit blousje, maar ik nam hem toch niet mee. Ik had achteraf zoveel spijt! Toen we dinsdag in Dusseldorf gingen winkelen zag ik hem bij de Vero Moda hangen, zonder twijfel nam ik hem! :)

Ik ging samen met mijn moeder, tante en nicht in Dusseldorf winkelen voor mijn verjaardag. Het was super leuk en gezellig. Een shoplog volgt natuurlijk! Maar Dusseldorf is nogal groot, dus voor een keer vind ik het goed. Het scheelde ook dat ik eerder met school er was geweest, dus ik wist wel een beetje de weg.



Ik was erg laat thuis van het dagje Dusseldorf, maar ik wilde wel nog even in de reclamefoldertjes bladeren! :)


Op oudejaarsdag voordat ik naar mijn vriendinnen ging, keek ik een film. Ik had dus drie nieuwe films en ik wilde Timer zo graag zien!  De film gaat over een biotechnologisch implantaat dat in de pols wordt aangebracht, waardoor mensen precies weten hoe lang ze nog moeten wachten op de ware liefde. Maar voor Oona werkt het helaas anders: haar Timer blijft blanco. Dat kan alleen maar betekenen dat haar ideale partner - wie of waar die ook is - nog geen Timer heeft laten implanteren. Omdat Oona al tegen de dertig loopt, overtreedt ze haar eigen regels en wordt ze verliefd op Mikey, een charmante maar eigenlijk veel te jonge supermarktmedewerker. Er is echter één probleem: Mikey zal volgens zijn Timer over vier maanden zijn grote liefde ontmoeten.

Ik vond de film erg leuk en zeker een aanrader! Echt een gesloten einde is het niet, maar je zit niet met grote vragen. Je kunt wel beetje voorspellen.


Het is 1 januari geweest, mijn nieuwe scheurkalender ligt op mijn nachtkastje!


Ik ging ook maar op tijd naar bed op nieuwsjaardag, want dat was wel nodig haha!


De tweede film is ook gekeken. Ik ging zaterdag Cake kijken. Die gaat over Pippa McGee, een jonge avontuurlijke meid die nog nooit een langdurige relatie heeft gehad. Noodgedwongen moet ze haar vaders bruidstijdschrift "Wedding bells" overnemen. Tegen haar zin dompelt zij zich onder in de wereld van bruidsjurken en huwelijkstaarten. 

Deze vond ik ook erg leuk! Hoewel in het begin me deze het minst leek van alle drie..


Lieflief!

De lente/zomer producten van Essence komen 16 februari al uit! Ik heb heel wat op mijn lijstje staan, onder andere deze glossjes!


Omdat ik vorige week alleen maandag een artikel had geplaatst, kwam zaterdag een extra artikel.


Zondag nog even outfitfoto's maken! Ik had er zo'n plezier in deze keer :) Hier zie je welke foto ik het leukste vind.


De laatste film is ook gekeken! Deze vond  ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Het was wel een mooi einde! De film ging over Marion die samen woont met haar zoon en haar nieuwe vriend Mingus in New York. Als haar Franse vader, zus en haar zus' vriend op bezoek komen blijkt dat de culturele verschillen tussen haar familie en haar Amerikaanse vriend Mingus voor explosieve situaties zorgen.
Klinkt veel leuker dan dat ie werkelijk is..

Dat was mijn week!
Wat heb jij allemaal in de vakantie gedaan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten