zaterdag 10 januari 2015

Shoplog: Düsseldorf 2014




In de kerstvakantie was ik naar Düsseldorf geweest, een dagje winkelen! Het was super leuk, maar Düsseldorf is ontzettend groot en de winkels waren niet altijd even netjes. Natuurlijk heb ik een paar aankopen die ik jullie wil laten zien! Er zitten ook nog twee aankopen bij van iets eerder en later in de vakantie. Dat mag toch wel? :)
Kijk je mee?







Dit is hét blousje. Het blousje dat ik tegenkwam voor Düsseldorf en toch maar niet kocht. Ik kreeg er zo'n spijt van. In Düsseldorf in de Vero Moda kwam ik hem tegen! Gelijk paste ik hem nog keer en nam hem mee! Het blousje is van het merk Only. De stof is glad en dun, maar dat is meestal bij een blousje. In de winter is dit niet zo handig, want hij heeft ook nog eens driekwart mouwen. Ook is hij heel licht doorzichtig. Verder vind ik het patroon vind ik erg leuk, allemaal kleine bloemetjes. Ze lijken een beetje op roosjes, maar dat kun je niet zien.

Vero Moda/Only - €21,95




 Bij de H&M, die trouwens veel hebt in Düsseldorf, kocht ik in de sale deze crop top. Ik heb al twee crop tops, maar die zijn allebei strak en dat is niet altijd fijn. Al een tijdje was ik op zoek naar zo'n top. Ik heb er eentje gevonden en ik vind hem zo leuk! :)
De stof glinstert ook een beetje en voelt lekker zacht. De mouwen zijn omgeslagen wat ik een erg leuk detail vind. Er staat op Sweet mademoiselle à folie amoureuse d'un parisien. Toen ik hem kocht wist ik niet wat folie betekent, wat uiteindelijk zoiets als waanzin betekent. Je kunt denk ik zelf al verzinnen wat de vertaling is, niet waar?

H&M - 7,99



Bij de Vero Moda lag ook op een tafel allemaal shirtjes op een grote hoop. Zoals je bij een Primark ook wel eens ziet. De shirtjes zijn dan allemaal afgeprijsd vanaf drie euro of zoiets dergelijks. Lekker goedkoop dus! Ik zag dit shirtje in het zwart-wit gestreept liggen, die vind ik zo leuk! Gewoon een simpele top die je makkelijk kan combineren. Helaas kon ik die niet in mijn maat vinden, maar de blauwe versie wel! Het is een redelijk wijde top, waardoor het beter uitziet als je hem voor een beetje in je broek stopt. Achter is hij ook lekker laag uitgesneden. Je kan er een lang hemd onder doen, maar ik vond een bandeau toch leuker uitzien!

Vero Moda - €2,95




Later in de vakantie kocht ik deze blouse! Ik had deze eerder bij Primark in Düsseldorf gezien, maar helaas niet in mijn maat. Toen kwam ik hem tegen in een winkel waar ze ook kleren van Only verkopen en ja hoor, deze hing er tussen. Bijna een exacte kopie! Een witte blouse met een zwart stuk op schouders en beetje op de rug. Aan de mouwen en bij de hals zitten nepgouden knoopjes. Ik maak ze niet los, want ik bang dat ze eraf vallen, haha! Ze bungelen een heel klein beetje en ik weet dat only goede kwaliteit heeft, maar toch.. De blouse is trouwens een stuk doorzichtiger en chiquer dan de vorige. Hij is ook een beetje duurder dan de ander, maar ik had korting, whoehoe! :)

Only - €29,95 (zonder korting)






Als ik in Duitsland ben, wil ik ook altijd even de Dm binnenlopen. Voor mij is het gewoon een Duitse Kruidvat. Maar toch net even anders: andere make-upmerken en ze lopen vaak voor ten opzichte van Nederland met de limited editions van Essence en Catrice! Ik kocht twee lipsticks van het merk Alverde, een natuurlijk merk. Ik vind Primrose zo mooi! En frosty rosewood is dé 'my lips but better' kleur voor mij. Toen ik naar de swatch keek, leken ze erg veel op elkaar. Uiteindelijk viel dat wel mee! In frosty rosewood zitten al glitters, dat maakt al een groot verschil! Verder is Primrose feller dan ik dacht. Wat een klein beetje raar is, is dat ze een geur hebben die me doet denken aan oliebollen. Hmm..het is gelukkig geen vieze of hinderlijke geur. Frosty Rosewood komt trouwens van een oude limited edition af en Primrose zit vast in het assortiment. Ik ga ze ook niet reviewen, omdat ze van de Dm afkomen en het merk (zover dat ik weet) niet in Nederland verkrijgbaar is.

Dm: 52 Primrose: €3,45
Dm: 10 Frosty rosewood: €2,95



Voor Düsseldorf kocht ik deze high waisted jeans. Ik wilde er zolang al eentje! Hij was meestal voor te wijd. Bij de Primark zag ik deze zwarte en ik dacht meteen passen! Ik vind dat zo'n high waisted jeans zo lekker zit! Alleen is het onhandig dat de zakken niet heel diep zijn, mijn mobiel past er niet helemaal in.. No problem, I have a bag! :) De knopen vind ik erg leuk, zo drie op een rij. De broek is ook best zacht eigenlijk. Volgens mij is het geen spijkerstof, want de broek is redelijk dun en erg zacht.

Primark - €15,00

En dat was mijn shoplog! Mijn favoriete item is de blouse met de bloemetjes.
Wat is jouw favoriete item uit de shoplog?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten