maandag 1 december 2014

Welcome to my life - November 2014 #4


Vorige week was het proefwerkweek! Gelukkig had ik het vanaf woensdag niet meer druk. Ik heb dan wel heel veel van tevoren gedaan. Ook al had ik proefwerkweek, ik kon tussendoor nog redelijk veel doen!





Het zonnetje kwam ook eventjes langs in de proefwerkweek!


Het boek tekenen voor dummies waar ik het eerder over had, heeft ook zo'n tekenopdrachten. Deze heet bijvoorbeeld Wollige Wolly. Hiermeer oefen je ogen die op de ogen van mensen of dieren lijken, een driedimensionale bol en haren/dierenvacht.


De laatste tijd heb ik meer views dan normaal. Voor veel zal dit best weinig zijn, maar ik ben er stiekem wel trots op :)


In mijn notitieboekje waarin ik van alles op schrijf, is weer een beetje voller! Ik schreef onder andere het g-schema van Mascha (van beautygloss) erin. Echt heel handig! Ik las erover in het boek van haar, happy life. Het helpt je uit te zoeken waarom je op een bepaalde manier denkt. Zeker de moeite waard om het te lezen.


Appeltaart gemaakt! Hij was wel snel op, maar dat betekent dat hij lekker was! Toch? haha!

En dat was mijn week. Komende week zal het wel lekker rustig aan gaan, omdat net de proefwerkweek voorbij is. Verder moet ik één dag meer werken en het is vrijdag pakjesavond! :)
Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan in het weekend?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten