maandag 22 december 2014

Welcome to my life - december 2014 #3

 

De laatste week school zit erop! Ik heb alweer geen artikelen geplaatst op woensdag en vrijdag ;( Ik weet niet precies hoe het komt, want ik heb wel tijd. Misschien heb ik gewoon teveel keuzes, haha! Nu heb ik kerstvakantie, dus dat komt wel goed!




Dit liedje heeft van Teske is zo leuk! :)


Heerlijk, warme chocolade melk met speculaas! Na het fietsen in de regen en wind heb ik wel zin in warme chocolade melk.


Het werd tijd dat ik mijn kerstboom maar eens ging zetten! De blauwe en witte glitter kerstballetjes komen van Kruidvat af en de houten hangers van Xenos.


Ik heb een camerastandaard gekocht! Dat is een stuk handiger dan een container de hele tijd meeslepen als ik buiten outfitfoto's wil maken. Ik koos voor de Hama star 700 EF Digital. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar hij is goed genoeg voor mij! Mijn digitale camera kan er op, met een beetje een gepruts soms. Hij kost €21,99 De goedkoopste die ik kon vinden, haha! Ik wilde er ook niet veel voor gaan betalen, want heel vaak komt er niet een artikel met outfits.


Alweer een nieuw notitieboekje! In deze ga ik allemaal quotes in opschrijven. Ik heb al een paar verzameld. De meeste komen van deze instagramaccount af.


Donderdagavond had ik twee films opgenomen. Beastly en Red riding hood. Beastly is een moderne versie van Belle en het Beest en Red riding hood heeft iets weg van Roodkapje.
Beasly had ik vrijdag teruggekeken. Erg leuke en mooie film! Veel vaker zal ik hem denk ik niet kijken. Het is zo'n film die je na twee keer kijken al minder vind, denk ik.
(Vanessa Hudgens speelt erin!)


En welke lijkt het meeste op gras? Ik was een beetje aan het oefenen. Die van rechts onder komt niet goed over. Ik had een donker groenbruine ondergrond en daarover had ik donkergroen grassprietjes geschilderd, die zie je helaas niet goed.
Dat blauw erboven is niks. Ik wilde iets met lucht proberen, maar ik haakte al gauw af op lucht. 

En dat was mijn week! Komende week is de eerste week van de Kerstvakantie. Het is onder andere Kerstmis! Ik ga nog een keer een dagje schilderen met mijn tante. Vandaag heb ik al geshopt! Verder staat er nog niet veel op het programma :)
Hoe was jouw week? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten