maandag 15 december 2014

Welcome to my life - december 2014 #2



De tweede week van december is al voorbij! In die week is de kerstboom opgezet, heb ik een schilderij afgerond en ik was jarig!
Kijk je mee?





Ik ben dus van plan mijn hond na te schilderen. Maandag begon ik alvast met de schets, best goed gelukt toch? :) Ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken!


Yay, de kerstboom staat! Met witte, glitterende sterren en zilveren kerstballen met versiering.


Er waren een aantal weken voorbij, dus mijn haar moest even bijgekleurd worden! Stiekem vind ik het echt een mooie kleur.


Vrijdag was ik jarig. Ik had dus een artikel in elkaar gezet met allemaal foto's van vroeger. Een erg leuk overzichtje, vind ik! Leuk om zelf ook te doen, je ziet dan hoe je veranderd bent.


Cavia's kunnen zo schattig zijn! :) De onderste foto vind ik erg grappig. De ene duwde zijn snuit tegen ander en net op dat moment knipte ik deze foto.


Mijn versie van een dikke dame is ook af! Ik ben er best blij mee :)

Klik hier voor het voorbeeld dat ik gebruikte.


Zondag vierde ik mijn verjaardag. Ik had mijn haren gestijld. De eerste keer dat ze ook redelijk stijl bleven! Normaal is het na een uurtje alweer aan het krullen, maar ik had deze keer is de stijltang eens wat warmer. Die 10 graden doen al wonderen! Ik wilde eerste een nieuwe, maar ik denk dat ik deze nog maar even hou..


Voor mijn verjaardag kreeg ik onder andere dit super schattige lampje voor op mijn nachtkastje.

En dat was mijn week! Volgende week wil ik mijn mini kerstboom opzetten en nog een kerstkrans maken voor op mijn kamer. Bij de Kruidvat is trouwens deze week op de kerstspullen 2e halve prijs, goeie actie :) Verder is het de laatste week en dan is het al kerstvakantie!
Fijne week!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten