maandag 8 december 2014

Welcome to my life - december 2014 #1


Hallo december! Ik heb al zin in kerst! Afgelopen week was het pakjesavond, ik kreeg nogal verdrietig nieuws en heb bijna weer een schilderij af. 
Ik ga er snel doorheen! Kijk je mee?




De eerste kerstboom staat al bij ons! Ik heb geholpen met versieren. Dit jaar wil ik zelf ook weer een mini kerstboompje op mijn kamer. In de woonkamer komt ook nog een echte, groene kerstboom :) En als dat niet komt, zorg ik ervoor!


Maar voordat het kerst wordt, moest Sinterklaasavond komen! Ik had dit jaar stiekem voor mama en papa een cadeautje gekocht!


Voor mama had ik een kerstkrans gemaakt. Ik vind dat hij goed gelukt is :) De kerstballetjes komen van kruidvat af, de sterren en de strikjes van lint komen van de Action af. De krans is een hooikrans, waar ik groen van de heg afhaalde. (Ik kom even niet op de naam..)



Een van de cadeautjes die ik kreeg was een schildersezel. Ik ben er super blij mee! Ik kreeg ook nog andere schildersspullen, dus ik kan weer aan de slag!


Met jip ging het toch niet meer goed. Zaterdag hadden papa en mama besloten om hem vandaag (maandag) in te laten slapen. Ik vond het echt niet leuk, maar het is wel beter voor haar. Ze was al 13 jaar, Dat is bijna mijn hele leven!


Schilderen was een goede afleiding. Ik ben begonnen aan mijn versie van een dikke dame. De dame zelf wel van een voorbeeld. Maar in mijn "stijl". Niet té moeilijk dus, haha!


Vorige week zondag was ik naar Mockingjay geweest en afgelopen week hoorde ik het liedje van die film vaker op de radio. Sindsdien zit het de hele tijd in mijn hoofd!

Dat was mijn week! Morgen heb ik vrij door rapportvergaderingen, verder wil ik proberen om Jip na te schilderen. Ik heb werkelijk geen idee hoe het zal uitpakken! Vrijdag ben ik jarig, dus dat wordt een personal blogpost. Ik heb al een leuk ideetje! :)
Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan in het weekend?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten