donderdag 25 december 2014

OOTD: my Christmas dress


Het is al Kerstavond! Vandaag dus ook een kerstartikel. Dit jaar heb ik een jurkje! Met Kerstmis altijd een klein beetje uitpakken met de kleren.
 Helaas was het buiten een beetje koud om foto's te maken, dus ik heb ze maar binnen gemaakt. Ik kon ook mijn standaard uitproberen en hij werkt perfect voor mij! 



Wat ik droeg:
Een jurkje van de H&M
Een leren jasje van de H&M
Schoenen van Van Haren
Ketting van de Primark
Ring van Mini in the box



Toen ik het jurkje zag op de website wist ik meteen dat ik hem zou hebben! Ik vind kant gewoon zo mooi en de rok is niet strak, maar juist losjes. Hij was ook nog in het rood verkrijgbaar, maar deze is toch minder opvallend en wat neutraler. Wat wel opvalt is dat hij achter diep uitgesneden is.


Ik koos ervoor om er een jasje over te doen. Het werd uiteindelijk dit leren jasje van de H&M. Door de stukjes stretchstof bij de mouwen, zit hij niet super strak en kan ik nog makkelijk bewegen. Het is jasje is simpel, waardoor hij makkelijk te combineren is. Hoewel ik aan de ene kant denk dat hij hier misschien de jurkje minder leuk of speciaal maakt. De mouwen zie je niet meer, die vond ik erg mooi.


Ik droeg mijn zwarte laarsjes eronder. Misschien draag ik ze iets te vaak, oeps!


Mijn sieraden hield ik simpel. Het kettinkje met de driehoekjes van de Primark en een ring in vorm van een kat met een roze steentje.



Ik heb ook een nieuwe look die me erg goed bevalt. Gewoon nude oogschaduw, meestal van het absolute nude palette van Catrice. Daarna met oogschaduw een fijn lijntje zetten. Zwart oogpotlood op mijn waterlijn, die steeds valer wordt als hij naar binnen gaat. Verder droeg ik de lipstick 07 naturel beauty van Essence.


En dat is mijn kerstlook van 2014! Wat doe jij dit jaar aan met kerst? Ook iets 'specialers'?

1 opmerking:

  1. Super leuk jurkje! Prachtig met dat kant! En die laag uitgesneden rug vind ik zo mooi!!! Fijne kerst :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen