maandag 24 november 2014

Welcome to my life - november 2014 #3

 

De laatste week van november is aangebroken! Bijna de feestmaand :) Afgelopen week heb ik vooral veel geleerd voor de proefwerkweek, want die was vandaag begonnen! Verder heb ik een boek over tekenen in huis gehaald, waar ik na het leren vaak mee bezig ben.
Kijk je mee?





De liedjes van Ariana Grande vind ik steeds leuker worden! Ik luister ze vaak onder het bloggen :)


Deze week is proefwerkweek! Ik ben vroeg begonnen deze keer en dat is maar goed ook, want anders had ik het nu heel erg druk.


Lief lief!


Ik haalde weer eens in boek in huis van de bieb. Dit leek mij een erg leuk en handig boek! Je leert stap voor stap (basis)technieken. Je moet het wel zelf doen en oefenen, want een boek kan je niet leren tekenen. Wat ik leuk vind is, dat je wordt aangespoord om te gaan tekenen met mini projectjes. Daar hou ik wel van!


En dan sluit ik af met deze luchtfoto.

En dat was mijn week! Deze week is proefwerkweek. Maandag (vandaag) en dinsdag heb ik nog veel leerwerk, vanaf woensdag heb ik het weer rustig :) Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten