maandag 17 november 2014

Welcome to my life - November 2014 #2




Waarom heb ik de laatste tijd toch zo'n stomme foto's! Of ik doe allerlei dingen, maar vergeet foto's te maken of ik doe gewoon niks.. Maar ja.
Afgelopen week had ik een klein beginnetje gemaakt aan de proefwerkweek, verder ben ik aan een schilderij begonnen en ik was erachter gekomen dat mijn productiefoto's niet goed waren!





Ik begon alvast voor de proefwerkweek, want die begint volgende week al! Voor Engels moet ik een hele hoop woordjes kennen.


Woensdag wilde ik een review plaatsen over de ultimate stay lipstick 050 Mauve your lips. Ik kwam er alleen achter dat de lipstick op de foto's er heel anders uitzag dan dat hij werkelijk was. Ik probeerde dus nieuwe foto's te maken, maar nog steeds ging het niet helemaal goed.. Maar ik heb nu wel al een paar goeie!


Hè bah, wat regen zeg! Afgelopen weekend. 


Ik begon aan een nieuw, lekker simpel schilderij. Gewoon lijnen die elkaar overlappen of onder elkaar door gaan. Allemaal in pastelkleurtjes :)


Vorige week had ik een notitieboekje gehaald en ik heb er eindelijk iets in geschreven. Blogtips die voor mij nog wel van pas kunnen komen!

Deze week ben ik van plan om heel veel te doen voor de proefwerkweek. Verder heb ik nog geen idee!
Hoe was jouw week? Iets leuks gedaan in het weekend?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten