maandag 10 november 2014

Welcome to my life - november 2014 #1

 

Afgelopen week was niet zo geweldig. Ik werd ziek en heb bijna niets gedaan! Ik moest wel naar drie voorlichtingsavonden over opleidingen. Aan het einde van de week ging het alweer beter. Toen ging ik naar de opendag van Hogeschool Zuyd in Maastricht. Toch niks voor mij, maar die kan dus alvast afstrepen.





En nu is hij helemaal af! Stiekem vorig weekend al, maar dat maakt niks uit! Ik ben er echt blij mee :)
Het grijze vlak hoort niet zo licht te zijn. Dat komt omdat het een metallic kleur is. Metallic en flits is niet een super goeie combi!


Na aanleiding van mijn blogpost over notitieboekjes, kon het gewoon niet laten om toch nog even dit boekje te halen!




Heerlijk zo om voor een groot vuur te staan en oliebollen te eten! Ik heb dan natuurlijk over Sint Maarten.


Mijn favoriete lipstick at the moment! Het is een roze/paars/bruine kleur. Ja, er zit een vleugje bruin in, maar dat komt niet goed tot zijn recht op de foto. Review volgt natuurlijk.


Volgens mijn toch wel een gewoonte geworden van mijn cavia's, onder dingen kruipen waar ze onder passen. Lastig om ze soms eronder uit te halen!

En dat was een beetje van mijn week! Deze week wil ik proberen een beetje aan de proefwerkweek te beginnen, want die is over twee weken al. Veel leerwerk deze keer! Verder wil ik proberen vooruit te bloggen, dat komt goed uit met de proefwerkweek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten