woensdag 26 november 2014

Like: fijne kettinkjes



Statementkettingen waren de afgelopen tijd erg populair. Nu nog steeds! Ik ben alleen overgestapt van de vaak zware en opvallende kettingen naar de lichte, kleine kettinkjes. Vandaag leg ik uit waarom en laat ik mijn drie favoriete kettinkjes zien.






Het subtiele vind ik erg mooi. Het geeft vaak net dat extra's. Ook handig is dat ze een stuk lichter zijn! Mijn voorkeur veranderde toen ik het kettinkje zag met de twee vogeltjes en de parel. Ik ging verder zoeken en kwam uit bij de twee vogeltjes op een stokje. Ik vind een vogeltje als hangertje erg mooi, als het natuurlijk niet té groot is. Deze twee komen van miniinthebox.com
Bij de Primark heb je ook drie kettinkjes in één verpakking. Super leuk, zo'n drie kettinkjes bij elkaar. Soms wel onhandig, omdat ze in de knoop kunnen raken. Ik weet nog toen ik ze kocht, dat ik deze met de kubussen juist het minste vond. Wat trouwens nog een voordeel kan zijn, is dat ze vaak minder duur zijn ;p
Ik ben wel benieuwd, waar ligt jouw voorkeur?




1 opmerking:

  1. Dit is zo herkenbaar! Ik heb precies hetzelfde. Voorheen was ik verzot op de statement kettingen, het kon me niet gek genoeg. Maar de laatste tijd ben ik juist veel meer van het subtiele! Die ketting met die twee zwaluwtjes en t pareltje er tussen vind ik zo mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen