maandag 27 oktober 2014

Welcome to my life - oktober 2014 #4


     


Dag herfstvakantie, dag vrije tijd. Oké, misschien overdrijf ik een beetje met die vrije tijd. Maar halverwege de herfstvakantie heb ik echt veel gedaan! Ver vooruit gewerkt, weer lekker geschilderd en verder heel wat foto's gemaakt. Afgelopen week had ik ook altijd op mijn artikelen op tijd klaar, maar ik vergat ze gewoon te plaatsen. Ik snap echt niet hoe dát voor elkaar kreeg! Dus vaak waren ze pas rond tien uur 's avonds op mijn blog verschenen.




De eerste dag van de herfstvakantie bracht ik schilderend door. De hele middag heb ik hieraan gewerkt. Het is nog niet af. Dit is zo'n kimmidoll, die ken je denk ik wel!


Weer outfitfoto's gemaakt! Mijn eerste herfstoutfit.


Ook photo friday stond in het thema herfst!


Ik heb mijn haren geverfd! Wel een spoeling. Het is nu een beetje donkerder met een bruin/oranje glans. Ik ben er echt super blij mee! :)


Halverwege de herfstvakantie heb ik super veel geblogd! Ik heb bijna drie artikelen geschreven op één dag en heel veel foto's gesorteerd. Nu alleen niet vergeten te plaatsen, haha!


Joehoe, taai taaipoppetjes zijn ook weer in huis! Mijn favoriete Sinterklaassnoep :)

En dat was mijn vakantie! Deze week is school weer begonnen. Ik heb het gevoel dat dit een best rustige week wordt. Ook hoop ik dat ik mijn schilderij afkrijg, zodat ik aan een nieuwe kan beginnen.
Hoe was jouw week?


1 opmerking:

  1. Wat een leuk artikel! En in die taai taai kan ik me helemaal vinden haha :)

    BeantwoordenVerwijderen