maandag 29 september 2014

Welcome to my life - September 2014 #4



Weer een weekje voorbij! Dit was al de laatste week van september. Het gaat echt heel snel, zoals altijd haha! Beetje van alles wat gedaan..
Kijk je mee?




Heerlijk met een kopje thee op de bank zitten en naar Hollands next top model kijken :)


Pannenkoeken bakken! Dat was lang geleden dat ik pannenkoeken heb gebakken.


Nieuwe manier om mijn haar te doen gevonden of ja herontdekt! Halverwege mijn hoofd pak ik een pluk haar en doe hem naar achter en zet hem vast met een klemmetje. 
Beetje duidelijk? Haha!


Nageltjes weer eens gelakt. Binnenkort een NOTD.


Heel wat foto's gemaakt in het thema herfst.


Wat ook bij herfst/winter hoort is erwtensoep! Ik voelde me zondag niet bepaald goed. Een kommetje soep doet me altijd goed dan. Ik had die dag van tevoren twee nieuwe smaken gehaald. o.a. erwtensoep :)


Bijna af! Ik ben nu al blij met het resultaat.

Dat was mijn week!
Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten