maandag 1 september 2014

Welcome to my life - August 2014 #4


Vorige week begon school voor mij. Boeken halen, introductie en dan begint het echte werk! Veel foto's heb ik niet.. Is weer even inkomen :)





Maandag moest ik boeken gaan halen. Dat waren er veel zeg! Alles ook maar gelijk gekaft. Ik was wel lang bezig, zeg!


 Voordat ik boeken ging halen, ging ik even langs de Hema voor deze desk planner. Ik wilde hem al een tijdje en eindelijk heb ik hem gehaald. Misschien schrijf ik er nog een review/artikel over.


Jep, huiswerk! Het scheelt dat ik nu nog niet veel huiswerk heb.


Luchtfoto! :)



 Afgelopen paar dagen was ik in Centerparcs! Daar valt altijd wel mooie foto's te maken, weer iets voor photo friday :) Er liepen zelfs herten daar rond!


Er was ook een kinderboerderij. Daar waren zo'n lieve konijntjes! De middelste die je hier ziet, lijkt ontzettend veel op mijn eerste konijntje. Hij/zij heeft zelfs hetzelfde zwarte plekje op haar rug/kont als mijn konijntje!

En dat was mijn week alweer! Deze week is mijn eerste echte schoolweek. Verder niks haha!
Hoe was jouw week, moet jij ook weer naar school?


Waar ik jullie nog wil naar wijzen is een artikel op mijn blog. Het gaat over school, hoe ik te werk ga. Het kan misschien handig voor je zijn. Misschien iets als je naar de middelbare school gaat? Ik weet nog dat ik altijd zolang op mijn huiswerk zat! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten