maandag 18 augustus 2014

Welcome to my life - august 2014 #2


En dan is de op een na laatste week vakantie alweer voorbij! Als ik zo door de foto´s kijk, heb ik best wel wat nuttige dingen gedaan. Maar ja, niet elke dag zit er tussen! Kijk je mee?




Dit is zo'n lekker fruit! Echt heerlijk fris :) Hier heb ik het over een wilde perzik!


Ik had mijn haar weer eens gestijld. Ik kreeg alleen de puntjes niet helemaal stijl, er bleef een lichte krul in! Stiekem ziet dat er erg leuk uit!


Outfitfoto's maken! Dit is een erg leuke plaats om foto's te maken vind ik. Met die bloemen en de vogelhuisjes.


Nieuwe spulletjes gehaald! Ik kocht een droogshampoo waar je een volume lift van krijgt, een heat protection en een highlighter pen van Catrice. De reviews zien jullie nog een keertje langskomen!


Mijn klerenkast had ik maar eens opgeruimd en heringericht. Ziet er alweer wat netter uit!


Ik begon aan een DIY. Die komt deze week online!


Hier zie je een van die nieuwe producten. Namelijk de volume lift droogshampoo. Een volume lift geeft hij zeker!  :)



Die 35% korting op bijna alle schildersdoeken kwam wel goed uit! De mijne waren namelijk op, dus even gauw langs de Xenos en ik kan weer vooruit! 

En dat was mijn week al! Volgende week is de laatste week vakantie. Ik ga nog twee keer een dagje uit en verder wil ik heel veel vooruit werken voor school. In het begin is het namelijk weer even wennen!
Hoe was jouw week? 





1 opmerking:

  1. Ben benieuwd naar je diy!
    Ik ga zo naar de Xenos dus dan ga ik ook even bij de canvas kijken.

    BeantwoordenVerwijderen