woensdag 27 augustus 2014

Kruidvat professional dry shampoo & heat protection


Omdat ik mijn scheiding nu in het midden heb, wil ik vaker mijn haar stijlen. Ik vind dat mooier. Helaas had ik nog geen heat protection. Toevallig was er een tijdje geleden drie keer 20% korting op een artikel naar keuze. En daar ging een heat protection in mijn mandje! En ach, laten we die droogshampoo met volumelift ook maar meenemen. 




Kruidvat professional haarverzorging kende ik nog niet. Hij bestaat uit een aantal haarstyling en -verzorgingsproducten. Ik nam de droogshampoo en heat protection mee. Deze producten zouden de kwaliteit van professionele haarstyling en -verzorgingsproducten moeten hebben.

Droogshampoo


Droogshampoo zorgt dat je haar tussen wasbeurten door niet vet is. Bij deze heb ik het idee dat hij eerder voor een volumelift zorgt, dan dat je haar vet is. Er staat ook voor een verfrissende volumelift tussen de wasbeurten door. Hmm.. ben benieuwd!


Twee beloftes:
- Het haar opfrissen
- Het haar een volumelift geven
Klinkt goed! Niet teveel poespas, dat hoeft ook niet voor mij.


Het aanbrengen

 Toen ik hem de eerste keer gebruikte, schrok ik gewoon hoe hard hij sprayt! Het lijkt net of er een enorme druk achter zit. Beetje voorzichtig mee zijn! Misschien ligt dat wel aan mij en moet ik er aan wennen. Verder heb ik geen problemen met het aanbrengen. Ik zag ook geen witte waas of zoiets dergelijks.
De geur is gelukkig niet chemisch. Ik denk wel dat niet iedereen hem lekker vindt ruiken.


Wat ik ervan vind

En dit is het resultaat! Ik moet wel zeggen dat het soms kan lijken alsof je je haar hebt getoupeerd. (Op een manier alsof je bent aangevallen!). De volume lift is er, maar frist hij mijn haar op? Ja, hoor. Ik denk wel dat er betere zijn. Hij is goed genoeg.

Deze koop je voor €2,29 bij Kruidvat
Heat protection


Een heat protection beschermt je haar tegen de hitte van je föhn, stijl- en krultang. Over deze van Kruidvat heb ik veel goeds gelezen! Eerst wilde ik eentje van Syoss, maar die had toch niet zo'n goede reviews.. Toch maar budget!


De beloftes:
- Verstevigt je haar (een beetje)
- Laat je haar glanzen
- Beschermt tot 220 graden Celsius
Wat Kruidvat er verder over vertelt is dat er provitamine B5 (tegen uitdroging, vocht inbrengend) in zit en zonder parfum.
Klinkt niet slecht!


Het aanbrengen

Een handige spray! Je moet wel stevig het hendeltje gebruiken, anders komen er gewoon een paar druppels uit en dat is niet zo fijn! Er zit ook een slot op. Nu staat hij open. Als het witte hendeltje in het midden staat, is hij op slot en kan er niet gesprayd worden. Zeker handig als je hem ergens mee naar toe neemt.

Wat ik ervan vind

Ik vind hem erg fijn! Hoewel ik wel merk dat hij mijn haar niet echt verstevigd, maar hij laat het wel een beetje glanzen. Soms dan gaat je haar sissen of komt er rook/stoom van je haar af. Geen zorgen! Dit is het beschermlaagje dat verbrand wordt door je stijltang of krultang. Niet dat je denkt dat je je haar aan het verbranden bent. Het is trouwens niet altijd, dat ligt aan hoeveel je op je haar sprayt. Je haar wordt er ook een beetje vet van, maar dat verdwijnt als je haar is gestijld/gekruld. Gelukkig maar, haha!
De geur bij deze is wel ietsje chemischer dan bij de droogshampoo. Jammer!

Deze koop je voor €2,39 bij Kruidvat.


Ik ben er wel tevreden over! Het zijn prima producten en werken goed. Sommige punten kunnen iets beter, maar ik heb niks te klagen. De droogshampoo raad ik vooral aan als volumelift. Het blijft namelijk ook goed zitten! De heat protection werkt gewoon goed. Duur hoeft het niet te zijn, deze werkt ook!
Heb jij producten van Kruidvat professional haarverzorging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten