zondag 10 augustus 2014

Blogveranderingen en een beetje over school


De laatste tijd plaats ik minder vaak een artikel, dan voel ik me weer schuldig. Ja echt waar! Daarom heb ik een paar blogveranderingen. Ik betrek school er ook even bij! :p
Lees je mee?



Ik merk dat ik het nog steeds moeilijk vind om vooruit te werken en dat dan ook een beetje bij te houden. Dat gaat lastig worden komend schooljaar. Ik ga al naar 4 havo. Ze zeggen dat dat het moeilijkste jaar is, maar dat zeiden ze ook over 3 havo. Veel zorgen maak ik me nu nog niet. Ik red me wel volgend jaar, dat denk ik tenminste.. Hoop ik haha! Ik heb sowieso al de twee moeilijkste vakken kunnen laten vallen. Namelijk natuurkunde en scheikunde, dat is gewoon niks voor mij. Waar ik stiekem toch een beetje aan twijfel is Frans, maar ik wilde het zo graag. Ik vind het makkelijk en het is gewoon handig. Voor bijvoorbeeld op vakantie én het is een wereldtaal! (Echt waar hoor!).

Maar mijn blog is weer een ander verhaal. Ik heb steeds vaker het idee van nu maar even niet. Gewoon geen zin om een artikel te schrijven en dan heb ik ook niks staan wat ik dan even online kan zetten. Daarom heb ik besloten dat ik op vier dagen niet een artikel online zet, die dagen worden dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. Ik plaats dus vanaf volgende alleen artikelen op maandag, woensdag en vrijdag. Dat geeft mij ook iets meer rust en ruimte.
Verder ga ik welcome to my life beetje aanpassen. Ik wil het minder gedetailleerd. Dat wil zeggen dat ik dan gewoon foto's plaats, maar de dag staat er niet bij. Misschien wel in het stukje eronder, als je snapt wat ik bedoel. Dat geeft ook al wat meer rust. Ik ben dan wel van plan om vaker te gaan ploggen.
Ook wil ik Photo Friday veranderen. Ik vind het super leuk om te fotograferen, maar soms is het gewoon moeilijk om te bedenken wat elke keer moet gaan doen, welk onderwerp? Elke keer bloemen is niet leuk, hoewel ze wel zeer fotogeniek zijn :p Ik heb daarom besloten dat de laatste vrijdag van elke maand een Photo Friday ga doen.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Deze veranderingen ga ik toepassen vanaf maandag 11 augustus.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten