maandag 28 juli 2014

Welcome to my life - July 2014 #4





Deze week was ik op tienertoer! 3 dagen onbeperkt door Nederland reizen met de trein voor een klein prijsje. Helaas kon ik daardoor niet veel bloggen. Alweer niet! De rest van de vakantie ben ik zowat vrij :)


Maandag


Eindelijk weer eens aan mijn boek gewerkt! Door het loomen werd ik een beetje afgeleid van dit werkje haha!


Yes, het laatste boek is binnen! Ik had er 6 gereserveerd. Ik denk dat ik ze alle zes ga bespreken. Misschien in twee keer, niet in een keer alles.


Dinsdag


Dinsdag was mijn eerste tienertoerdag! We gingen eerst naar Eindhoven primarken :) En daarna door naar Scheveningen. Het strand was echt super gaaf! De golven kwamen gewoon hoger dan mij! Het is alleen vervelend als de golf over je heen slaat, dan word je namelijk meegesleurd. Gelukkig wel richting het strand, haha!


Dit bord kwamen we tegen toen we onderweg waren!

Woensdag


Eerste split van de zomer!

Donderdag


Weer een armbandje af! Nu zijn wel al mijn rode elastiekjes op..


Werken! Ik doe het nog steeds met plezier :) Ik hoop dat ik in de zomervakantie wat vaker kan werken, maar ik sta helaas nog niet veel meer ingepland..

Vrijdag


Links: Spiderman Van boven naar onder: E.T. Annie m.g. schmidt en Fiona
Tienertoerdag 2 was op vrijdag in Amsterdam! We bezochten eerst madame tussauds (wassenbeeldmuseum). Dat was heel leuk! Daarna natuurlijk naar de Forever21.


Op het einde van de dag nog even langs de Subway voor een broodje!


Zaterdag




Zaterdag was dag 3 en toen zijn we naar Utrecht geweest. Eerst naar het Julianapark picknicken en beetje rondlopen. Daarna in het winkelcentrum Hoog Catharijne rond gelopen.


Toen we aan het picknicken waren kwamen we deze kip tegen! Die liep gewoon los rond. Er is daar namelijk ook een boerderijtje.


Zondag



Na een aantal dagen staan eindelijk de foto's van madame tussauds erop! Er zitten echt leuke tussen ;)



Nageltjes gelakt!


Ook begon ik aan zomer nagels. Hierover zie je binnenkort een artikel.


En dat was mijn week! Deze week wil ik me vooral richten op mijn blog. Veel vooruit werken, foto's maken etc. 
Hoe was jouw week?




1 opmerking:

  1. Leuke week Luuke. Madame tussaud is lang geleden dat ik er ben geweest. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen