maandag 21 juli 2014

Welcome to my life - July 2014 #3



Woehoe vakantie! De eerste week van mijn vakantie was alvast super! Ik heb niet super veel foto's, want ik was namelijk op vakantie. Je kon mijn foto's zaterdag al zien.
Bereid je voor op een redelijk korte welcome to my life!




Maandag-vrijdag

camping omgeving

Duinen van het strand

Het lekkerste eten dat ik die vakantie heb gehad!

Laatste dag een boottochtje gemaakt samen met vrienden die in de buurt op vakantie waren.


Soms even tussendoor zwemmen!

Maandag tot en met vrijdag was ik op vakantie! Ik heb bijna geen foto's gemaakt en die ik heb gemaakt weet ik al niet meer wanneer. haha! Ik heb de leukste foto's uitgezocht, deze ken je misschien al van holiday pics.

Zaterdag


Cavia's hebben ook weer een schoon hok. De rest van de dag heb ik niks gedaan. Het normale als je eigenlijk net terug bent van vakantie. Eventueel nog tassen/koffers uitpakken..

Zondag


Zondag had ik verjaardag van mijn tante en nicht. Het was super gezellig. Toen ik weer thuis was, maakte ik mijn cavia af. Dit was het moeilijkste wat ik tot nu toe heb gemaakt met loomen.

Komende week ga ik op tienertoer met mijn vriendinnen. Op drie dagen komen dus geen artikelen of anders een stuk later. Ik zal ook een klein verslagje houden over hoe ik het vond, mijn eerste keer tienertoer :) Shoplog komt natuurlijk ook nog! De rest van de week nog even goed vooruit werken en lekker niksen!
Hoe was jouw week? Heb je al vakantie?




1 opmerking:

  1. Zo te horen heb je een leuke week gehad! Toevallig zag ik gisteren ook zo'n loom cavia bij mijn achternichtje. Knap gedaan! Ik heb sinds vrijdag officieel vakantie en ben zaterdag gestart met mijn vakantiebaantje. Daarnaast heb ik afgelopen week veel genoten van het weer, wat was het lekker! Ik hoefde alleen nog maar mijn boeken in te leveren en mijn rapport ophalen, verder hoefde ik niet op school te zijn. Dus van die vrije tijd heb ik uiteraard al genoten! :)

    BeantwoordenVerwijderen