dinsdag 15 juli 2014

Welcome to my life - July 2014 #2




Vorige week had ik al vakantie, maar nog niet officieel. Ik hoefde alleen nog maar naar school om mijn boeken in te leveren en mijn rapport op te halen. De rest van de week had ik gewoon vrij. Eigenlijk was het een best drukke week..
Kijk je mee?
Het artikel is trouwens een dagje later, omdat ik ik geen wifi/internet





Maandag


Zo, boeken zijn ingeleverd! Vakantie kan beginnen ;)


Maandag begon ik ook in een boek van John Green. Dit is echt een heel leuk boek. Ik ga er best snel doorheen eigenlijk. Wat trouwens ook leuk is, is dat er allemaal tekeningetjes instaan van grafieken die Colin, de hoofdpersoon, tekent. Erg leuk!

Dinsdag


In het begin van de week regende het me toch hard!


Later in de middag ging ik naar een vriendin van mij die jarig was. We hadden geloomd, ik maakte een vogeltje.


Ik hou van dit shirt! Dit is echt mijn lievelingsshirt.
Dinsdagavond ging ik ook wokken met mijn klas. Het was namelijk de laatste keer dat we met z'n allen bij elkaar waren. Het was super gezellig!

Woensdag


Ik speelde weer eens sims 3!


Woensdagmorgen moest ik naar de ortho. Daarna gingen we nog even langs een winkel voor loomelastiekjes. Die zijn erg snel op hier! Haha :p

In de vakantie ga ik ook op tienertoer en natuurlijk moeten we ook bestemming hebben. Daarom gingen we met z'n vieren maar eens bij elkaar zitten om de kaartjes te bestellen en om eens te kijken waar we nog heen kunnen. 

Donderdag


Ik besloot om eens geen fishtail armband te maken, maar eentje die wat moeilijker is. Ik koos voor de double X. Als je het patroon eenmaal doorhebt is het een eitje!

Vrijdag


Er waren weer wat boekjes binnen! 
Het leven van pi geschreven door Yann martel 
Shopaholic in alle staten geschreven door Sophie Kinsella (deel twee)
Chanel chic geschreven door Lauren Weisberger.


Ik begon ook aan een nieuwe DIY. Ik denk dat jullie komende week een artikel ervan voorbij zien komen. Nog niet zeker..

Zaterdag



Ik begon in de ochtend met krantjes. Normaal doe ik dat niet, maar ik viel in voor een vriendin die er niet was. Daarna ging ik naar het feestje van mijn neefje. Ze gingen paintballen en ik mocht mee! Het was echt super leuk! Het was wel 'kinderpaintball', het enige verschil is dat de kogels minder hard aankomen. Het viel wel mee hoe pijn het deed als je geraakt werd. We kregen alleen een helm op. 
Daarna had ik een BBQ van het voetbalteam van mijn zusje.

Zondag


'S morgens begon ik maar gelijk met een beetje vooruit werken, want deze week heb ik niet veel tijd om artikelen te plaatsen. 
'S middags gingen we naar oma, omdat daar kermis was. Toen we weer thuis waren heb ik eigenlijk niks gedaan, niks bijzonders.. Heb je wel eens! :p 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten