maandag 7 juli 2014

Welcome to my life- July 2014 #1 (plog)



De afgelopen twee weken waren beetje rommelig. Ik had ook amper foto's gemaakt, dus vandaag een plog van vandaag (7-7-'14). Volgende week zal wel weer gewoon een verslag van mijn week komen en als het lukt welke dag een artikel.



In de morgen begon ik met mijn schoolboeken in orde te maken. Ik moet ze namelijk donderdag weer inleveren.. De spullen die ik zelf mocht houden (werkboeken etc.) gaan in een doos en worden bewaard.


De kat kwam ook weer eens langs. Hij komt minder vaak langs..


Ik droeg mijn nieuw kort broekje!



Oeps, zaterdag het caviahok vergeten schoon te maken. Dat deed ik dus maar even. Omdat het lekker weer was, kon ik ze buiten zetten. De kat liep daar ook ergens rond, dus er moest iets op als 'deksel'. Dan maar een kleed erover! Hadden ze ook meer privacy :p


In de vakantie lees ik heel veel, dus ik had alvast een paar boeken gereserveerd. Vandaag waren er twee binnen. Eentje bleek alleen Duits te zijn en ja dat gaat niet werken voor mij.. Haha. Ik kan gelukkig alvast beginnen in dit boek. Ik heb besloten om ook eens een paar boeken van John Green te lezen, want ik hoor er veel goeds over! Wel de Nederlandse versie..


Deze vakantie wil ik ook leren koken. Het lijkt mij gewoon heel leuk. Vandaag kookte ik aardappelen met bonen en slavinken.


Yaay shopping queens! :)


De rest van de avond hield ik me bezig met loomen. Mijn schildpad was kapot gegaan, een elastiekje was geknapt. Dan maar opnieuw maken!

En dat was mijn dag! Hoe was jouw dag?


1 opmerking:

  1. Ik vind je broekje erg mooi! Je cavia's zijn zo lief en de kat ook <3
    Dit is mijn laatste school week! Jee!

    BeantwoordenVerwijderen