donderdag 10 juli 2014

Think pink!




Roze is een best lastig kleur om mee te werken. Je kan er uitzien alsof je ziek bent of net heel hard hebt gehuild. Gelukkig hoeft dat niet! Ik heb een compleet roze look gemaakt, die ook nog eens draagbaar is.



We beginnen met een 'naakt' oog.

(Ik besloot later die dag een look te maken, dus ik heb al mascara en een groen oogpotlood aangebracht)


Daarna bracht ik over mijn gehele bewegend ooglid een licht roze kleur aan. Ik vind deze kleur heel erg mooi!
Ik gebruikte van Essence, 02 macaron c'est bon. Deze komt uit de cookies&cream trend edition. (Helaas niet meer verkrijgbaar)


Op de buitenkant van mijn bewegend ooglid bracht ik een redelijk felle roze kleur aan.
Ik gebruikte de kleur gateau uit het Sleek oh so special palette.


Voor in mijn arcadeboog koos ik een matte paars/roze kleur. Deze bracht ik beetje royaal aan.
Deze kleur heet wrapped up en komt ook uit het oh so special palette.

Als je alles dan een beetje gaat blenden komt er ongeveer zo uit te zien:







De licht roze kleur vind ik erg mooi, vooral in combinatie met die wat fellere kleur. Het groene oogpotlood erbij.. Hmm ik heb er een beetje gemixte gevoelens over. Ik vind het er super bij staan, maar ook weer niet. 
Wat vind jij van deze look? (met het groene oogpotlood)


3 opmerkingen:

  1. Mooie look! Roze vind ik echt heel mooi om op mijn ogen te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er wat moois van gemaakt!
    Het is dat je er wat over zei, maar ik had je groene oogpotlood niet gezien!
    Het laat je ogen mooi uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je look heel mooi geworden meid. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen