woensdag 30 juli 2014

Shoplog tienertoer!



Daar is hij dan! Het resultaat van twee dagen shoppen! Stiekem zijn we alleen maar bij de Primark en Forever21 geweest of ja, daar hebben we iets gekocht. We zijn ook naar andere winkels geweest, maar niks gekocht. Haha!


 Primark


Ik wilde heel graag zo'n shirtje waar je zo'n laag uitgesneden armsgaten had. Bij Primark hebben ze er veel zeg! Ik vond ze niet allemaal leuk, maar deze wel! Wat bij mij wel een probleem is dat als ik hem voor niet een beetje in de broek stop, dan is hij kaasrecht en dat vind ik niet zo mooi.


Het tweede wat in mijn Primarktas ging, was dit shirtje vol met bloemetjes. Van dit soort shirtjes waren er ook heel veel. Er waren ook met zo'n mini schakelketting bandjes, echt heel leuk! Voor mij is hij eigenlijk een beetje aan de wijde kant, maar ach het was nog niet eens drie euro! En als ik het voor in de broek stop, valt het niet meer op. (haha, dat rijmt!)


Een normaal, simpel t-shirt had ik nog nodig. Toen ik hem zag liggen, dacht ik neh. Uiteindelijk heb ik hem toch gepakt en daar ben heel blij om! Als je wel eens bij de Primark bent geweest, herinner je vast die hele grote hoop kleren, waar het altijd een grote zooi is. Daar lagen deze keer heel veel grijze t-shirts, dat vind ik jammer. Anders had ik er nog eentje meekunnen nemen :p


 Een nieuw toilettasje was wel nodig! Deze met de olifantjes vond ik super schattig. Eigenlijk is hij best ruim. Er kan veel in, dat zocht ik ook! De stof is best dun, dus ik ben benieuwd hoelang hij het volhoudt

Forever 21


Toen we naar Amsterdam waren, moesten we natuurlijk even de Forever 21 binnenlopen. Het is zowat hetzelfde als de Primark, alleen geen grote zooi en klein beetje duurder. Ook vier verdiepingen (of vergis ik me nu even?). 
Ik kocht er deze crop top met zwart-witte roosjes. Ook kocht ik er een rokje, ik wilde als best lang zo'n rokje. De rokjes die ik had gepast, waren het gewoon net niet. Deze was wel perfect! Hij steekt niet ver uit (dat was vaak het probleem bij mij) en je kan hem makkelijk hoog dragen, maar ook gewoon normaal. Op de foto zie je het jammer genoeg niet, maar hij heeft zo'n kanten laagje eroverheen. 


Wat ook op mijn lijstje stond, was een statement ketting met kleur. Deze vond ik heel mooi en was een stuk goedkoper vergeleken met alle andere kettingen. De kleur zit tussen lichtroze en licht oranje in. Waar de bloemetjes eindigen, gaat hij verder als schakelketting. 

En dat was de shoplog! Ik baal alleen dat we niet langs een Kruidvat zijn gekomen waar ze MUA verkopen. Ik ben elke Kruidvat die we tegen zijn gekomen binnen gelopen, maar nergens had ik het gezien. Ik kom er nog wel keertje eentje langs! En dat was de shoplog!
Ben jij wel eens bij de Forever 21 geweest?



1 opmerking: