woensdag 23 juli 2014

Pickwick acai bes & blauwe bosbes


Mijn theedrink fase is stiekem een beetje achteruit gegaan, maar ik drink nog wel steeds thee! En nieuwe thee uitproberen hoort daar natuurlijk bij! :) Een aantal weken geleden nam ik deze acai bes & bosbes thee mee. Een echte superfoodthee haha!
Vandaag review ik hem.




Als je zo aan een theezakje ruikt, dat zoals normale english tea, maar dan net wat zoeter.
De ingrediënten: rooibos, honingbos, rode biet, aroma's, blauwe bosbes (1%) en acai bes (0,5%)
Bij fruitthee staat altijd het fruitgedeelte helemaal achteraan. Beetje jammer..


Nu zit ik hier met een kop thee. Na elke slok kijk ik heel moeilijk en bedenkelijk. Hoe kan ik dit omschrijven? Als ik met mijn neus boven de kop thee hang, doet het me denken aan muntthee. Alleen ik heb nog nooit muntthee gehad, haha! Toen ik hem voor de eerste keer proefde, deed het me denken aan drop (beetje raar), maar nu niet meer. Zal ik het nu gewend zijn of had ik toen te snel mijn conclusie getrokken?
Nu smaakt het voor mij eigenlijk precies hoe het ruikt, beetje zoeter dan english tea.

Ik vind hem lekker! Als je eens iets anders wilt dan english tea, maar toch niet veel verandering. Probeer deze eens. Een vrij neutrale thee is dit.
Heb jij deze thee al eens gehad?

ps. er is nu thee in de aanbieding bij Kruidvat! Ananas en citroen, kers en bosbes en framboos en aardbei! Ik heb er ook eentje meegenomen, review volgt :)

2 opmerkingen:

  1. Hmm, niet helemaal mijn ding denk ik! Ik houd van écht zoete thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Theeee!! Ik hou van thee, mij maakt het niet uit wat de smaak is, haha. Deze ziet er super lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen