vrijdag 4 juli 2014

Photo Friday: The last two weeks






De afgelopen twee weken waren erg rommelig qua bloggen. Vorige week heb ik veel foto's gemaakt, maar maandag besloot ik geen welcome to my life te doen i.v.m. proefwerkweek. Die is nu voorbij en ik heb vakantie, yaay! Deze week heb ik juist amper foto's gemaakt, vooral omdat ik alleen maar heb geleerd. Ik heb besloten om met photo friday een beetje te laten zien van mijn afgelopen twee weken en maandag te gaan ploggen.






Zo, mijn proefwerkkweekrooster hangt. Ik dacht laten we het eens anders doen, ik begin voor elk vak vier dagen van tevoren. Uiteindelijk werd het zoals normaal 3 dagen..


Yaay, shopping queens komt er weer op. Het zijn wel álweer herhalingen, maar dat maakt mij niks uit :)
Echt zo'n programma voor mij, haha.


Nieuwe thee! Dit is toch echt wel een superfood thee, acai bes én bosbessen. :p Deze doet me denken aan muntthee, hoewel ik muntthee nog nooit heb gehad. Haha, klinkt raar..


En ook ik doe mee aan de nieuwe trend!


Ik maakte weer eens een eyeliner met een wing en wauw wat was hij goed gelukt zeg!

(Ik was er wel zeker een kwartier meer bezig, haha!)


Foto's maken voor Photo Friday


En ook voor een look of the day


Ik had twee nieuwe lakjes gekocht van miss sporty, even snel kijken hoe ze eruit zagen op mijn teen.
Ik vind ze erg mooi :)


Leren, leren, leren!


Pauze met oreo :)


Zaterdag ging ik voor de eerste keer alleen oppassen. Normaal neem ik een vriendin mee, maar niemand kon. Ik lakte mijn nagels in een van de nieuwe kleuren en las mijn boek bijna uit.
Ondertussen heb ik hem al uit en wat een super leuk boek! Echt een aanrader!


Zo zit mijn haar als ik veel en lang moet leren. Ik kan niet fatsoenlijk leren als mijn haar in mijn gezicht hangt en in de weg zit. Dit is dan eigenlijk niet zo super voor mijn haar, maar ja. Het kan even niet anders..

En dat waren een paar foto's van de afgelopen twee weken.
Heb jij proefwerkweek gehad? Hoe ging het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten