dinsdag 29 juli 2014

Essence wave goddess tinted lip balm


De limited edition wave goddess van Essence is bijna afgelopen! Ik zag dat er twee tinted lip balms tussen zaten. Ik heb er al twee waar ik erg tevreden mee ben. Daarom nam ik er nog eentje mee, de lichtste kleur. Er was nog ook nog een felroze kleur, maar er zitten vergelijkbare kleuren in het assortiment.





De verpakking lijkt beetje oranje op de foto's, maar het is een lichtroze kleur. De kleur heet 02 life is better when you surf. Zelf vind ik de naam iets minder. Er zijn leukere namen geweest. Maar hé, de naam zegt niks over de kwaliteit! De lip balm zelf ziet er mat uit en de bovenkant is schuin afgesneden.

Zonder flits                                                                                                               Met flits
 De swatch zit vol glitters,dat zie je helaas niet op de foto. Hij is vrij doorzichtig en heeft een vleugje roze. Erg subtiel kleurtje dus.


Hij voelt zacht aan en brengt gemakkelijk aan. Het is inderdaad een lekker subtiel kleurtje. Veel minder fel en opvallend dan de andere tinted lip balms. Het is en blijft een lipbalm, heel lang houdt hij dus niet vol. Als je echt de kleur wilt behouden, moet je na een uur ongeveer al bijwerken. Een hapje en drankje overleeft hij niet.
Deze tinted lip balm koop je voor €2,39 bij Kruidvat.
Heb jij al tinted lip balms?




1 opmerking: