zondag 15 juni 2014

Vaseline aloë fresh lichte bodylotion


Omdat ik helemaal weg was van de geur en werking van de vaseline spray and go, kocht ik een paar weken terug de bodylotion van dezelfde lijn. Ik was erg benieuwd naar de (lichte) bodylotion en toevallig was mijn vorige net op. Vandaag de review!





 De verpakking is niet zo bijzonder. Een mint kleurige, langwerpige knijpfles. Er staat ook duidelijk op dat het een lichte bodylotion is met aloë vera. Aloë vera is een van mijn favorieten geuren! :)



Op de achterkant staat een tabel met de eigenschappen van alle drie de bodylotions. De aloë vera bodylotion zorgt dus voor een fris verzorgde huid. 
In de ingrediëntenlijst zitten siliconen, alcohol en parfum. Dat kan voor sommigen een probleem zijn. Voor mij gelukkig niet, het enige wat ik vermijd is SLS en SLES. Wat ik een pluspunt vind, is dat de aloë vera al redelijk vooraan staat in de ingrediëntenlijst. Hoe verder vooraan, hoe meer ervan inzit! :)



De substantie is dun op een positieve manier. Hij voelt daardoor namelijk heel verfrissende en de geur werkt daaraan ook mee! De geur is namelijk een frisse aloë vera geur, misschien beetje zoeter dan andere aloë vera geuren. Hij smeer gemakkelijk uit. Hij trekt niet snel in, maar ook niet langzaam. Als hij ingetrokken is, blijft er een zachte huid achter. Ik had ook last van wat droge plekjes in mijn elleboogholte en die waren verdwenen na een paar keer deze bodylotion te hebben gebruikt. 


Ik ben erg tevreden over deze bodylotion! Hij is heerlijk fris en werkt ook best verkoelend. Lekker om je mee in te smeren na een warme zomerdag! De titel lichte bodylotion past ook helemaal bij deze variant. Maar het belangrijkste is dat hij mijn huid zacht maakt en droge plekjes laat verdwijnen! De producten van Vaseline zijn best vaak in de aanbieding. Je kan dus even wachten of nu meteen naar een drogisterij rennen met €3,49 op zak! :)
Ken jij producten van deze aloë fresh lijn?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten