maandag 30 juni 2014

Proefwerkweek en de komende week




Deze week is proefwerkweek. Voor mij betekent dat super hard leren, dus ook minder vrije tijd. Helaas lijdt mijn blog er ook onder. Ik heb besloten dat ik deze week geen artikelen ga plaatsen. Oké, met deze week bedoel ik vandaag, dinsdag en woensdag.. Donderdag is de laatste dag van de proefwerkweek, dan zou dus misschien weer een artikel online komen. Vrijdag ben ik zeker van. Ik denk dat ik Photo Friday met Welcome to my life combineer, maar dat zie ik nog wel.
Na de proefwerkweek hoef ik alleen nog maar boeken in te leveren en mijn rapport op te halen. Dan begint voor mijn gevoel mijn vakantie ook al. Genoeg tijd om te bloggen! :)
Als je nog meer wilt lezen over mijn proefwerkweek en hoe het ermee gaat, dan klik je op meer lezen!







Mijn proefwerkweek is van vrijdag 27 Juni tot en met donderdag 3 Juli. Vrijdag had ik onder andere natuurkunde. Natuurkunde vind ik het stomste, saaiste en moeilijkste vak dat er is (had je misschien al gemerkt, als je mij al eventjes volgt :p). Ik haalde er altijd rond een 5,5 voor. Net voldoende! De laatste paar proefwerken waren al boven mijn gebruikelijke 5,5 en in de proefwerk haalde ik gewoon hoger dan normaal en stond ik opeens een 7 afgerond! Wel net, maar ik was er super blij! Ook ben ik blij dat ik dat stomme vak nooit meer hoef te doen. Ik was zo zenuwachtig voor dat proefwerk, stel dat ik hem verprutst had? Dadelijk kon ik niet over! 
Morgen komen nog twee moeilijke proefwerken en dan is de grootste last al van mijn schouders. Dus nog even hard door leren. Daarna vakantie en dan zit ik al in de vierde! Ben benieuwd :) Dan heb ik de vakken die ik moeilijk vind laten vallen. Voor mij is dat natuurkunde en scheikunde.

Het stomme aan de(/mijn) proefwerkweek is, dat ik zo'n lastige uren heb. Ik zit nu tussen de kleine en de grote pauze in. Ik moet in de morgen vertrekken en ben in begin middag weer thuis. Als ik nou alleen de morgen had zoals ik in de brugklas had, had ik denk ik meer tijd over. Om bijvoorbeeld te bloggen. Nu als ik thuis ben moet ik meteen beginnen en ben ik de hele middag bezig. Als ik klaar ben met leren, ben ik er ook echt klaar mee met die dag. Ik heb nergens meer zin en ben meestal doodop. Ik leer hard en serieus voor mijn punten, ik lever veel inspanning en word er gewoon moe van. Daarna wil ik het liefste op de bank gaan liggen of iets ontspannends doen. Bloggen is ontspannend voor mij, maar in de proefwerkweek niet altijd. Ik schrijf vaak samenvatting, maar typ ook vaker op de computer samenvattingen. Misschien begrijp je het wel dat ik dan die dag genoeg geschreven heb. Vandaag heb ik me toch een beetje gedwongen van laat nou even iets weten. Ik ben best blij dat ik dat heb gedaan, gewoon even laten gaan. Ik zie wel waar ik heen ga met vertellen over de proefwerkweek en dat allemaal. Hopelijk begrijpen jullie het beetje dat ik de komende dagen geen artikelen ga plaatsen.
Ik wil het niet te lang maken dus ik stop er nu mee. Even lekker ontspannen :)
Heb jij proefwerkweek? Ja? Hoe gaat het bij jouw?




2 opmerkingen: