zondag 15 juni 2014

NOTD: just too easy



Vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie! Op de vorige NOTD had ik positieve reacties en besloot dus vaker een NOTD  te doen. Deze is gewoon té makkelijk. Hij is leuk, simpel en blauw.





Ik begon met dit diepblauwe kleurtje. Dit lakje heet the boy next door, maar hij staat niet meer op de site van Essence.. Ik weet dus niet zeker of hij nog verkrijgbaar is, maar er zijn genoeg vergelijkbare kleurtjes! ;)

De mijne was trouwens beetje waterig, daardoor bubbelde hij. Dat zie je een beetje terug op de foto. Een paar dagen later heb ik ze maar overnieuw gelakt en toen was het gewoon, normaal glad.


Daarna de matte topcoat van Hema erover. Dit is zo'n fijne topcoat! Het effect is al super leuk en hij droogt ook redelijk snel. De nagellak blijft ook goed zitten.


Nadat de topcoat was opgedroogd, maakte ik op mijn ringvinger en duim turquoise bolletjes. Door de matte topcoat vallen de bolletjes meer op en lijken ze meer te glanzen. Deze nagellak kocht ik bij Kuci Muci, maar ik kan geen nummer of naam vinden. Het is trouwens van het merk yes love.
Ik vind dit nog niet zo leuk uitzien, er moest iets bij of op.. Maar wat en in welke kleur?


Ik besloot uiteindelijk dat er zilveren puntjes op moesten komen. Dit geeft toch net dat extra's wat ik wilde. Het ziet ook best grappig uit dat ze een beetje bollig zijn :) De bolletjes maakte ik met deze striper van Essence, maar het kan ook met een satéprikker of zoiets dergelijks.
Op de overige nagels maakte ik vier kleine bolletjes.


En dat was een too easy NOTD :) Ik ben benieuwd wat je er van vindt!



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke NOTD! Vind dat de zilveren puntjes net wat extra geven en de blauwe lak vind ik sowieso al heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je kunt er wat van! Ik heb daar niet echt het geduld voor.

    BeantwoordenVerwijderen