zaterdag 21 juni 2014

Nieuwe my skin lijn van Essence


Een paar weken terug vulde ik een enquête in op Essence.eu. Daarmee kon ik geselecteerd worden om de nieuwe my skin lijn te testen. En ja hoor, opeens had ik de producten in huis! :) Ik kreeg de moisturizing cream, reinigingsdoekjes en een cleansing pad. Vandaag bespreek ik ze!








 Ik was al een tijdje aan het denken om deze crème een keertje mee te nemen. Gewoon voor wat extra verzorging van mijn huid. De crème ruikt lekker fris en vrij stevig, maar hij smeert heel makkelijk uit. Als ik hem heb aangebracht, voelt hij niet vettig aan. Hij geeft mij een fris gevoel en maakt mijn huid een stuk egaler.




De reinigingsdoekjes zaten er ook bij. Deze doekjes vrij normaal. Niet heel bijzonder. De doekjes ruiken hetzelfde als de crème. Lekker fris dus. Ze verwijderen de make-up goed, maar bij mij blijft er wel een beetje achter. Het voelt trouwens niet schurend aan, maar gewoon normaal, niet zacht, niet hard.



Béétje wazig..



Deze cleansing pad is niet van myskin, maar van pureskin. Dat is een andere lijn binnen Essence. Alleen is hij niet te koop volgens mij. Er staat namelijk not for sale en ik kan hem niet terug vinden op de site. Erg jammer, want zo slecht is hij niet! Ik ga er daarom niet téveel om vertellen.
De pad bestaan uit drie delen. Eentje met korte haartjes, dan iets langere haartjes en tot slot bobbeltjes. De pad is van rubber en ruikt daardoor er ook naar. Zelf vind ik dit een beetje jammer.. Hij is wel redelijk zacht voor rubber. Het geeft me een heerlijk verzorgend gevoel als ik hem gebruik! :)


En dat waren de producten die ik binnen had gekregen! Ik ben er best tevreden over. De crème vind ik heel fijn en breng ik voortaan elke ochtend en avond aan. De crème zou ik zeker overnieuw kopen. De doekjes niet, omdat de reinigingsmelk die ik eerder had ook goed werkt.
Heb jij producten van de my skin lijn?

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het mocht testen! Ik vind de producten ook erg prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu ook wel benieuwd geworden, misschien toch maar eens proberen binnenkort!
    Leuke blog heb je!

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je dit allemaal kon uitproberen :-) Vroeger gebruikte ik ook vaak Essence, vooral de make-up. Maar ben ondertussen ouder geworden (snik) en ben het merk wat ontgroeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit mocht testen. Ik heb nog niets uit deze lijn, de creme lijkt mij wel heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen