woensdag 11 juni 2014

Ice tea lemon & green tea



Een paar weken terug zag ik deze twee smaken ice tea staan in de Aldi. Hoewel lemon (citroen) niet zo apart is, vind ik green tea (groene thee) toch wel weer even anders. Normaal drink ik nooit ice tea, ik vind het gewoon niet zo lekker. Je zal dus wel denken waarom ik deze smaken in godsnaam meenam. Nou de smaak green tea sprak me gewoon heel erg aan. Vandaag bespreek ik beide smaken.




Dus.. Ik had de smaken citroen en groene thee. Allebei zijn ze van Westminster. In citroen zit prik, maar in de groene thee niet. 


Toen ik de groene thee inschonk in een glas was het eerste wat ik dacht: wat ziet dit er vies uit! Ik vind het namelijk er niet echt smakelijk uitzien. Terwijl citroen er normaal uitziet. Maar hè, kleur zegt niet alles! 

Citroen smaakt wel degelijk naar ice tea. Gelijk die eerste slok proef je die typische ice tea smaak. Groene thee is weer helemaal anders. Toen ik voor de eerste keer een slok nam van die groene thee, dacht ik: dit is gewoon dubbel fris of zoiets dergelijks. In het begin lijkt het heel erg op dubbel fris, maar de nasmaak was weer die typische ice tea smaak. Green tea ice tea is niet verkeerd. Alleen het rare is dat je twee totaal verschillende soorten smaken bij elkaar hebt.  


Persoonlijk vind ik die ice tea smaak niet super lekker, maar dat is mijn mening. Ik zal deze dus niet snel nog een keertje meenemen. Het is wel het proberen waard!
Drink jij ice tea? En ken jij de smaak green tea al?


1 opmerking:

  1. Ik drink graag Green tea ice tea, ik drink het alleen van Lipton of Dirks huismerk.
    Lekker fris.
    Leuk dat je drinken reviewt!

    BeantwoordenVerwijderen