zaterdag 31 mei 2014

Like: pearly lips


In welcome to my life kon je al lezen dat ik iets had 'ontdekt'. Als je pearly shine van Labello als 'basis' gebruikt onder je lipstick, dan krijg je een heel mooi pearly effect.


 Essence longlasting lipstick 01 Coral Calling




Met labello                                                                                   zonder labello


Essence longlasting lipstick 07 natural beauty


Met labello                                                                                  zonder labello



NYC intense lip color 011 Brooklyn Brown Stone


Met labello                                                                     zonder labello

Je ziet dat het vooral de kleur wordt verzacht en het krijgt een pearly touch. De kleuren beginnen daardoor een beetje op elkaar te lijken, maar dan toch vind ik het een mooi effect. Het effect is het beste zichtbaar bij Brooklyn Brown Stone van NYC. Ik hou wel van die zachtroze kleurtjes!
Ik gebruikte de labello trouwens onder de lipstick, maar je kan hem er ook lichtjes overheen brengen. Het is maar net wat je fijner vindt.
Het effect vind ik best leuk en geeft bij sommige lipsticks net dat extra's. Bij andere kun je het beter weglaten..
Wat vind jij van dit effect? 


1 opmerking:

  1. Wat een mooie ontdekking!
    Volgens mij heb ik die labello ook nog ergens. Dan ga ik het zeker ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen