dinsdag 27 mei 2014

Essence moisturizing cuticle cream


Essence heeft het assortiment al een tijdje geleden helemaal vernieuwd. Er kwam onder andere deze hydraterende nagelriemcrème bij. Ik heb last van best wel droge nagelriemen, daardoor ga ik er ook sneller aan peuteren. Wat gevolgen heeft tot nogal lelijke en onverzorgde nagelriemen. Deze budget crème leek me dus wel wat!





Balsam voor je nagels. de hydraterende nagelriemcrème biedt volop verzorging en vocht aan je nagels en vertroetelt nagelriemen met vitamines, panthenol, glycerine en rijke oliën. zeg maar dag tegen droge en broze nagels en nagelriemen.

Dat klinkt niet slecht! Van broze nagels had ik eerder ook last van, maar de laatste tijd is dat een heel stuk minder! Toch komt het af en toe nog even terug. Ik was echt super benieuwd of deze crème mij een beetje helpt met mijn nagelriemen.
Op de achterkant staat ook nog dat er kokos en druivenpitten inzitten. 



Toen ik hem in de winkel opendraaide (ik was nieuwsgierig naar de geur :p), zag ik dat er folie overheen zat. Daar ben ik erg blij om! Het is een stuk hygiënischer. Als er geen folie overzat, dan gaan mensen al snel met hun vingers door de crème. Uiteindelijk als jij hem thuis hebt, zijn er al heel wat vingers erdoorheen gegaan.
De crème is lichtroze/oranje van kleur. De geur doet me denken aan ananassap! Heerlijk :)


De substantie is best stevig. Als je met je vinger lichtjes door de crème heen gaat, heb je niet je hele vinger vol. Zelf vind ik dit erg fijn. Als de crème eenmaal op je hand/vinger hebt, lijkt hij minder stevig. Hij smeert heel gemakkelijk en snel uit. Ook trekt hij snel in en de geur blijft lekker hangen :) De crème voelt ook niet trekkerig.

Twee weken lang heb ik elke avond braaf mijn nagelriemen en nagels ingesmeerd met deze crème. In de loop van de dagen merkte ik dat mijn nagelriemen een stuk soepeler waren geworden. Er zaten minder velletjes los, waardoor ik minder kon gaan peuteren :)


Jep, ik vind dit een fijne crème! Hij doet zo'n werk, maar veel meer dan dat ook niet. Dus zoek je een budget crème die je nagelriemen soepel maakt en gewoon verzorgd. Dan is dit je crème!
Deze koop je bij Trekpleister of Kruidvat voor €1,99
Gebruik jij deze crème? Hoe verzorg jij je nagelriemen?


2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel fijn product. Zelf gebruik ik een nagelriemcrème van Lush, en dat is echt het perfecte product voor mij. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen